Zece lecții de viață de la Einstein



1. Urmează-ţi curiozitatea: "Nu am nici un talent deosebit. Sunt doar pasionat de curios."

2. Perseverenţa este de neprețuit: "Nu este vorba că eu sunt deştept, doar că eu petrec mai mult timp cu rezolvarea problemelor."

3. Concentrează-te pe prezent: "Orice bărbat care poate conduce în siguranţă în timp ce sărută o fată, nu dă sărutului atenţia cuvenită."

4.Imaginatia este puternică: "Imaginația este totul. Este trailer-ul atracțiilor viitoare. Imaginatia este mai importantă decât cunoașterea. "

5. Fă greşeli: "O persoană care nu a greşit nu a încercat niciodată nimic nou."

6. Trăiește acum: "Eu nu mă gândesc prea mult la viitor - vine destul de repede."

7. Crează valoare: "Nu-ți dori succesul, ci mai degrabă să creezi valoare."

8. Nu fi repetitiv: "Nebunie: să faci acelaşi lucru în continuu şi să aştepți rezultate diferite."

9. Cunoaşterea vine din experienţă: "Informaţia nu este cunoaştere.Singura sursă de cunoaștere este experiența."

10. Învaţă regulile şi apoi joacă mai bine: "Trebuie să înveţi regulile jocului. Şi mai apoi trebuie să joci mai bine decât oricine altcineva. "

Posted in , , , | Leave a comment

Atitudinea

Pe masura ce imbatranesc, îmi dau seama de impactul atitudinii asupra vieţii. Atitudinea, pentru mine, este mai importanta decât faptele. Este mult mai importantă decât trecutul, educaţia, banii, decât circumstanţele, decât eşecul, decât succesul, decât ceea ce alţi oameni cred sau spun sau fac. Este mult mai importanta decât aspectul, un talent sau aptitudinile. In fiecare zi avem de facut o alegere în ceea ce priveşte atitudinea cu care vom incepe acea zi. Noi nu putem schimba trecutul nostru ... nu putem schimba faptul că oamenii vor acţiona într-un anumit fel. Noi nu putem schimba inevitabilul. Singurul lucru pe care-l putem face este sa jucam singura carte pe care o avem, atitudinea noastră. Sunt convins că viaţa este 10% ceea ce se întâmplă cu mine şi 90% cum reacţionez la asta.
Ganditi-va la atitudinea unui copil care invata sa mearga. Ce face el cand se impiedica si cade? Iti voi spune ce nu face. Nu se incrunta, nu invinovateste covorul. Nu isi acuza parintii pentru ca l-au indrumat gresit. Nu renunta. Zambeste, se ridica si incearca inca o data. Si inca o data. Saptamani la rand, pina reuseste!

Aşa este si cu noi ... noi suntem responsabili de atitudinile noastre.

Posted in , , , | Leave a comment

Serile CRILIA

Pe 22.03.2012, incepand cu orele 18, la Vox Cafe la invitatia prietenilor de la CRILIA, voi povesti despre cum generozitatea este viitorul oricarei strategii de marketing. Va dezvalui cateva subiecte abordate in prezentare:

“să faci bine devine foarte repede un imperativ strategic – nu doar unul moral”




Banii strânși în cadrul acestei ediții vor merge la Boboc Alex-Petronel, o frumusețe de copil care abia a împlinit 6 ani. Despre Alex am aflat cu ajutorul celor de la Fundația Serviciilor Sociale Bethany din Iași, care l-au descris cam așa:

“Alex-Petronel este un copil singur la părinţi căruia îi place să se joace tot timpul şi care nu poate sta departe de mama sa. Din păcate, copilul nu ştie cum e să se joace cu alţi copii de vârsta lui pentru că el poate să se joace doar de unul singur. Băiețelul are un astfel de comportament pentru că suferă de autism, iar acest lucru îl face dependent de suportul şi sprijinul părinţilor lui. Mama copilului este asistent personal şi câştigă lunar în jur de 450 lei, iar tatăl lucrează ocazional în domeniul construcţiilor. Posibilităţile de creştere şi de îngrijire corespunzătoare ale copilului sunt limitate, cu atât mai mult cu cât sprijinul din partea membrilor familiei lărgite este redus”.

Ei, ce zici? Merită să ajutăm puștiul și să decoperi, în același timp, lucrurile faine pe care vi le voi povesti?

Cum participi?

Simplu! Completează acest formular, iar în 24 de ore vei primi confirmarea.

Posted in | Leave a comment

Ce am invatat la Social Media Summit Iasi 2012

Asa cum spuneam in prezentarea mea, confirmat si de cei care au vorbit in sesiunile ulterioare, in social media (blogging inclusiv), audienta si calitatea continutului livrat ei, sunt cele mai importante elemente din ecuatie.


Asa cum a reiesit din excelenta prezentarea a lui Emanuel Martonca despre cum foloseste Coriolan social media, brand-urile ar trebui sa devina creatori si distribuitori de continut pentru audientele lor. Dar asta inseamna investitie in resurse, efort coordonat, obiective clare (prospecti, subscriberi, vanzari). Din pacate, asa cum arata si Manafu in prezentare, companiile romanesti isi doresc de la social media sa fie gratis. Nu exista asa ceva! Chiar daca o faci in-house, tot te costa.

Inca o chestiune interesanta cu ce am ramas de la conferinta. Nu conteaza cifrele unui blog, ci loialitatea cititorilor, calitatea lor si engagementul. De buna seama ca ei te vor duce spre alti cititori, spre cifre mai bune, dar un blogger ar trebui sa se gandeasca la ce fel de continut livreaza, nu la cifre.

Trebuie sa le multumesc Martei si Revistei Biz pentru ca m-au invitat si pentru ca au venit din nou la Iasi. Sper sa vina si la anul, pentru ca audienta ieseana este una interactiva si ies evenimente animate. Ca sa nu mai vorbesc de networking-ul de calitate din pauze.

Toate acestea au fost posibile sponsorilor care cred in social media si investesc cu succes acolo. Firesc, clientii lor sunt deja acolo. Le multumesc pentru sprijinul acestui eveniment la Iasi: Staropramen, Danone (fiica-mea e mare consumatoare de Actimel), BCR, Romtelecom, Cosmote. Sper ca vor sprijini in continuare proiectele celor de la BIZ si ca ne vom vdea si la anul in dulcele targ.

Posted in , , , , , , | Leave a comment

Social Media Summit Iași 2012


SMS Iași revine și voi fi prezent în calitate de speaker. Voi avea o prezentare despre dozaj și timing în blogging. Când este cel mai potrivit să postezi, când este prea mult, când este cel mai potrivit moment pentru a distribui postările prin intermediul media sociale. O să fie distractiv și folositor!

Abia aștept să ma întâlnesc cu prietenii din online-ul local cât și cu cei ce vin din alte părți. Mă bucur că evenimentul revine la noi. Asta înseamnă că cel de anul trecut a ”făcut” succes și că blogosfera ieșeană este una importantă.

În caz că nu v-ați înscris încă s-ar putea să fie prea târziu. Urmăriți reacțiile de la eveniment. Sunt convins că vor fi concluzii pertinente și utile. Pe mâine la Hotel Ramada!

Posted in | Leave a comment

Conspiraţia lui 13 dominant






Orice teorie are la bază o definiţie, de cele mai multe ori o traducere pe înţelesul omenesc a unor semne greu de perceput şi a unor influenţe de nepătruns pentru mintea noastră. Conspiraţia lui 13 dominant este o asociere a unor valori de sorginte divină cu valori demonice. Numele primit la sfântul botez se însumează moştenirii numelui de familie sau a celui împrumutat prin căsătorie. Dar să ne întoarcem la definiţia de milenii a numărului 13.

“Treisprezece e o octava mai înaltă a numărului 4 şi e cu două octave mai înalt decât numărul 12, străvechiul număr al finalizării. 13 semnifică sfârşitul unui ciclu, având ca exemplu existenţa a 13 zodii în astrologia celtă şi indiană. Dacă 13 anunţă noi începuturi, el semnifică de asemenea faptul că sistemele demodate trebuie să ia sfârşit pentru a face loc unor transformări foarte necesare.”

Dacă ne vom referi la ultima parte a definiţiei, vom putea face cu uşurinţă translarea către tema conspiraţiei lui 13 dominant. Şi nu se va face aici trimitere la trecutul politic tumultos al Europei. Vom trece direct la o analiza a prezentului influenţat de jocul numerologic-nominal. Ştim bine cât de mult ne este determinată viaţa de numele pe care îl primim la botez. Nu întâmplător, arabii, savanţi din vechime şi deţinători de secrete matematice, pun mai multe nume copiilor lor. Cu cât numele este mai complex, cu atât scutul energetic devine mai puternic. Dar ce se întâmplă când forţa şirului de vocale şi consoane întâlneşte maleficul număr 13? Amestecul de forţă divină (protecţia botezului) şi malefică (13) crează o energie unică în cazul persoanelor a căror nume şi prenume însumează 13 litere.

Putem spune că sunt aleşi ai sorţii, dar şi instrumente ale mogulilor care guvernează deasupra tuturor. Folosirea acestor persoane, care de cele mai multe ori sunt introduse în scenă fără a fi anunţate în prealabil, este o practică tot mai des întâlnită în politica forţelor oculte mondiale. Şi iată câteva exemple definitorii: Traian Băsescu, preşedintele României, introdus în ultima clipă în cursa pentru scaunul de şef de stat prin retragerea lui Theodor Stolojan, câştigă alegerile din România şi nu mai cedează funcţia până în prezent. Avem de a face cu un prim exemplu de 13 dominant (numele format din 13 litere). Un alt exemplu, mult mai răsunător de intruziune a maleficului 13 în politica mondială, este Vladimir Putin. Acelaşi scenariu – personaj necunoscut, promovat brusc într-o funcţie importantă şi mai apoi ajunge preşedinte de stat. Aceleaşi forţe dominante, aceeaşi combinaţie de 13 litere în nume. Exemplele sunt nesfârşite şi destinul personajelor la care facem referire e acelaşi.

Dar nu putem trece cu vederea un ultim caz, extrem de recent din istoria unei ţări mici, dar manipulată de interesele marilor puteri. După doi ani şi jumătate de frământări politice, liderii politici de la Chişinău convin asupra numirii unui candidat pentru funcţia de Preşedinte al Republicii Moldova. Şi, ca un magician cu puteri nebănuite, premierul Vlad Filat scoate din mânecă un nume – Viorica Bacalu. Nu cred că are vreun sens să mai numărăm cele 13 litere din nume. De altfel, ca o paranteză, premierul Filat, care se află într-un regres vizibil energetic şi de putere, a renunţat să mai folosească numele lui din acte – Vladimir Filat (13 dominant şi puternic scut energetic) şi îl foloseşte pe acela de Vlad Filat (9 descendent – număr care este cu trei octave sub 13).

În încheiere vă voi reaminti că la Cina cea de taină au participat 13 oameni, în caledarul maya erau cicluri de 13 zile, americanii nu constuiesc niciodată al 13-lea etaj al clădirilor, majoratul băieţilor evrei (Bar Mitzvah) are loc la 13 ani şi, nu în ultimul rând, Sfânta Fecioară din Fatima   s-a arătat credincioşilor, 6 luni la rând, într-o zi de 13.


Posted in , , , , , | Leave a comment

Blog Olympics, se va repeta istoria?

Maine, 3 martie, incepand cu orele 10, va avea loc a II a editie a Blog Olympics, competitie dedicata bloggerilor, organizata de Decathlon Iasi si InOras.ro.

Cum la prima editie am facut parte din Echipa Castigatoare, vreau sa repet performanta si anul acesta. Condusi de capitanul echipei, Pavel, alaturi de Ettiene, Alex, Andrei si Doina, vom intra in competitie in 3 discipline diferite: tir cu arcul, tenis de masa si streetball. Cum la basket nu sunt foarte priceput, sperantele mele stau in castigarea competitiei in celelalte doua discipline.


Tinand cont de performantele obtinute in formule similare la cateva competitii blogerisitce anterioare, sunt increzator ca vom iesi invingatori in cel putin doua discipline! Sa castige cei mai buni!


LATER EDIT: Din nefericire, din cauza unor intamplari neprevazute aparute in ultimul moment nu voi putea participa la competitie. Imi cer scuze fata de coechipieri si le tin pumnii sa castige!

Posted in , , | Leave a comment

Drag de Iasi




Vreau să vă supun atenției un eveniment pe care nu ar trebui să-l ratați. Ceea ce se întâmplă în jurul nostru depinde de noi, respectiv de fiecare individ din comunitate. Noi am făcut primul pas și sperăm, că acesta va fi urmat de mii de pași consecutivi.
Fundația Comunitară Iași organizează Gala ”Drag de Iași”, eveniment filantropic, ce va avea loc joi, 16 februarie 2012, ora 18.30, la Hotel Select, în sala Barroco Restaurant.
Scopul evenimentului este de a strânge cel puţin 14.000 lei, pentru a susține performanța tinerilor cu aptitudini înalte, în cadrul unei licitații unice în Iași – o licitație a lucrurilor “de necumpărat”.

Cauza acestui eveniment este susținerea performanței tinerilor ieșeni cu aptitudini înalte prin Fondul de burse al Fundației Comunitare Iași, lansat prin colaborarea cu RO-Talent. Primele burse vor fi oferite către 5 tineri identificați de RO-TALENT, care au adus performanța în domenii diverse și au reprezentat Iașul cu mândrie pe scenele naționale și din lume.


Pentru cei care nu vor participa la Gală oferim posibilitatea de a contribui printr-o licitație on-line, pentru care am pregătit 3 lucruri speciale: un album al Iașului în ediție limitată, ofertat de Primăria Iași (oferit cadou doar delegațiilor din străinătate ce ne vizitează orașul), un rol de figurant într-un spectacol al Operei Naționale Române Iași și o bijuterie handmade unicat nouvellebyluciana.ro. Vă invit să vă înscrieți la licitația on-line, prin completarea formularului de pe site-ul evenimentului: http://dragdeiasi.ro/online.html

Sunt convins că v-ați dorit ca măcar o dată în viață să apăreți pe scenă într-un spectacol. Acum aveți posibilitatea și în plus ajutați un copil cu performanțe să-și desăvârșească abilitățile.  Cred că a-i ajuta pe cei din jur nu e nici o datorie morală, nici vreo constrângere, ci este un privilegiu.


Posted in , , , , , , , , | Leave a comment

FC Barcelona, campioana turneului ICAR Tours!

Pe un ger caruia aerul cald din "balonul" de la Magic Sport nu i-a facut fata, a avut loc turneul de minifotbal organizat de ICAR Tours pentru bloggerii din Iasi.

Desi pe hartie si in avancronicile de pe bloguri, turneul parea sa fie o afacere intre Barcelona si AC Milan, in teren ostilitatile au produs surprize. Nu in ce priveste echipa castigatoare! :) FC Barcelona, cu o componenta echilibrata in toate compartimentele si cu o asezare tactica flexibila, a dominat turneul zdrobind adversarii cu scoruri fluviu! Si fara sa primeasca gol! Performanta demna de numele purtat.


Titlul de golgeter a fost adjudecat, de asemenea, de un component al echipe blau grana, Manu reusind 8 goluri de senzatie!
Surpriza turneului s-a numit Man Utd, care desi auto-denumita echipa artistilor, a reusit sa invinga AC Milan, o echipa optimista, dar din pacate formata din jucatori, desi talentati, foarte egoisti ;)


Una peste alta, a fost un foarte bun prilej de distractie cu prietenii, in ciuda temperaturilor arctice, atmosfera la sala fiind foarte calda. :)

Posted in , , , | Leave a comment

Advice for newspapers

"To succeed on the Web, you can't just make a Web version of your print paper. You have to build a different product, geared to a different audience—one not bounded by geography or social class."


de aici

Leave a comment

Pretul corect


Tocmai ce m-am intors de la workshop-ul "Pretul Corect" sustinut de Emanuel Martonca.
Au fost 3 ore foarte utile, pline informatii aplicabile imediat. Manu a pregatit temeinic un demers extrem de bine documentat si livrat intr-o maniera interactiva, care a facut asimilarea mult mai usoara.

M-am bucurat sa constat ca unele din cele povestite de Manu despre pricing le folosesc in modul in care stabilim preturile la Wunderkid. Mult mai multe nu le stiam si sunt convins ca aplicarea celor invatate la workshop imi vor influenta pozitiv profiturile.

Nu in ultimul rand, am castigat o carte, "Irationalitatea Benefica" de Dan Ariely.  Asta pentru ca am interactionat cel mai mult dintre participanti. Multumesc frumos, Manu!

Recomand tuturor participarea la acest workshop! Merita toti banii! Considerati taxa de participare o investitie care va vor multiplica profiturile!

Posted in , , , , , | Leave a comment

Cafeneaua Publica - motiv de optimism


Aseara, 30 ianuarie, gazduiti cu generozitate de cafeneaua Phoenix din Pt Unirii, a avut loc prima intalnire sub umbrela Cafeneaua Publica, proiect initiat de amicul Iulian impreuna cu noi cei din Fundatia Comunitara Iasi.

Cafeneua Publica isi propune sa formeze o comunitate de oameni tineri, dornici de implicare in dezbateri si participare la viata comunitara a Iasului.
Concret, vorbim de o serie de intalniri bilunare pentru abordarea unor subiecte de care ne privesc pe toti.
Impreuna speram ca vom crea niste seri mai speciale, din care sa iesim cu idei noi, dezbateri de calitate si mici proiecte pe care sa le implementam repede-repejor! Pe larg aici.

Marturisesc ca eram sceptic in privinta participarii. Am fost placut surprins sa constat ca in Iasi sunt oameni tineri dornici de implicare, cu idei clare si concrete!

Am avut parte de o prezentare excelenta depre masinile viitorului sustinuta de un extraordinar designer. Care locuieste in Iasi! Andrei Avarvarii a desenat si dezvoltat un concept pentru Lamborghini absolut incredibil pe care mi-ar placea sa-l vad realizat.

Eu am avut o prezentarea in stil Pecha Kucha despre ce este, cum functioneaza si ce isi propune Fundatia Comunitara Iasi. Feedback-ul la cald a fost pozitiv.

Ce-i mai important este ca am reusit sa strangem 180 de lei pentru a finanta un proiect in comunitate. Am strans si cateva idei foarte faine si utile pe care va invit la le votati aici.

Sunt optimist in ce priveste coagularea unei comunitati functionale care sa genereze si sa implementeze proiecte cu impact in comunitate. Urmatoarea generatie de filantropi locali prinde usor, usor viata si incepe sa influenteze pozitiv. Minunat!

Urmariti pagina de Facebook pentru a afla cand vor avea loc urmatoarea editie si veniti sa punem lucrurile in miscare. Puterea sta in numere!

Posted in , , , | Leave a comment

15 de Icar Tours prin fotbal



Uite o idee foarte faina propusa de Icar Tours, in parteneriat cu BlogIasi.Net.
Cunoscuta companie de turism iesean aniverseaza 15 ani de existenta si unul dintre evenimentele prin care vor celebra aceasta varsta frumoasa este o competitie sportiva adresata bloggerilor ieseni.
Cu ocazia acestei aniversări, se vor organiza 15 evenimente despre care puteţi afla mai multe pe blogul Icar Tours Iaşi sau pe Pagina lor de Facebook.



Pe data de 11 februarie, începând cu ora 15.00 va avea loc evenimentul sportiv organizat de Icar Tours Iaşi, pe terenul de la Magic Sport Pub din Tudor. Evenimentul sărbătorește 15 ani de la înființarea Icar Tours și se adresează bloggerilor ieşeni şi constă într-o competiţie amicală pentru iubitorii fotbalului. Vor fi 3 echipe, fiecare dintre acestea reprezentând destinaţii turistice unde fotbalul este rege. Aşadar, bloggerii care vor să participe la eveniment pot face parte din următoarele echipe:

FC Barcelona
Manchester United
AC Milan

Pe lângă faptul că facem nişte mişcare şi ne întâlnim cu toţii la discuţii şi bere  mai sunt şi alte lucruri care sigur vă vor capta atenţia. Iată câteva dintre ele:

- fiecare participant va avea un tricou personalizat în culorile echipei din care face parte, cu numele jucătorului şi cu cifra 15.
- la finalul evenimentului participanţii vor primi diplome pentru participare.
- vom avea bere pentru “a ne răcori”
- vor fi 2 premii importante pentru participanţi.
Cel care va da cele mai multe goluri va câştiga un weekend pentru 2 persoane la Lostriţa iar unul dintre          participanţi va câştiga de asemenea un weekend pentru 2 persoane la Perla Sărişorului – acordat prin tragere la sorţi. Un participant poate câştiga 1 singur premiu.

Eu m-am inscris in echipa castigatoare :) Ca de obicei!
Adica FC Barcelona, alaturi de Pavel, Manu, Paul si Ettiene




Posted in , , | Leave a comment

Viitorul apartine celor curiosi!


The Future Belongs to the Curious from Skillshare on Vimeo.

Invatam pe tot parcursul vietii, din prima zi pina in ultima. De aceea continuam sa exploram, sa ne punem intrebari, sa descoperim, invatand cu pasiune, absorbind cu toata fiinta.
Viitorul apartine celor curiosi!

Leave a comment

iPlan

La recomandarea unui bun prieten, m-am inscris in programul iPlan, un program de planificare strategica de business implementat de The Network.
Dupa ce am trecut prin cateva etape de evaluare a competentelor manageriale, am avut surpriza sa fiu selectat pentru a participa la Markstrat,  un seminar de 3 zile unde am simulat intr-un mediu extrem de competitiv, planificare strategica de marketing.


Markstrat este o simulare online concepută pentru predarea conceptelor de marketing strategic. Este foarte eficient pentru învăţarea de concepte strategice, cum ar fi strategia de portofoliu de branduri, segmentare şi strategii de pozitionare.

Markstrat este pur şi simplu cel mai bun instrument pe care l-am am folosit în dezvoltarea gândirii strategice, precum şi in dezvoltarea ablitatilor analitice. Este instrumentul perfect pentru cei care doresc să aplice concepte de afaceri într-un mediu extrem de competitiv, dar fără riscuri.

Nu am nici o ezitare în a concluziona că standardele de analiză în marketing, managementul marketing-ului şi strategia de marketing obtinute in cadrul seminarului organizat de The Network sunt mult mai mari decât ai obtine in urma participarii la cursuri teoretice.

Posted in , , , , , | 2 Comments
Un produs Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.