"Echipa Castigatoare" la Blog Olympics

Ieri la Blog Olympics am invatat/predat o lectie de naming foarte utila!
Cum spune vorba latina "Nomen est omen", adica numele este un semn prevestitor, a castigat echipa cu numele "Echipa Castigatoare", a carui mandru membru am fost :)
Echipa de pe ultimul loc a purtat numele predestinat "Echipa fara nume". Bine, toata lumea a castigat cate ceva, dar ramane lectia.
Aveti grija, in general, cum va alegeti numele! Conteaza!

Multumesc Alex pentru ca m-a selectionat in echipa a carui capitan a fost. Multumesc colegilor din echipa: Ducu, Remus, Gabi, Manu (golgeterul turneului), Cezar, Crina, Ioana D si Ioana.
Ne-am distrat in ciuda atmosferei fierbinti provocate de un soare dogoritor. La gratarul de dupa, aratam toti ca niste tractoristi veniti de la arat :))

Felicitari organizatorilor: inoras.ro, Dechatlon. Great job, Mono and the rest of the bunch!
Asteptam si editiile din celalte orase pentru a castiga finala nationala :)

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

One Response to "Echipa Castigatoare" la Blog Olympics

Anonim spunea...

Felicitari pentru joc! Eu am jucat deastruos, s-a vazut ca nu am mai practicat de cativa ani acest sport. Daca va mai fi vreo etapa, ma antrenez din timp sa dau macar un gol, nu vreau sa va dezamagesc.

Un produs Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.