Conspiraţia lui 13 dominant






Orice teorie are la bază o definiţie, de cele mai multe ori o traducere pe înţelesul omenesc a unor semne greu de perceput şi a unor influenţe de nepătruns pentru mintea noastră. Conspiraţia lui 13 dominant este o asociere a unor valori de sorginte divină cu valori demonice. Numele primit la sfântul botez se însumează moştenirii numelui de familie sau a celui împrumutat prin căsătorie. Dar să ne întoarcem la definiţia de milenii a numărului 13.

“Treisprezece e o octava mai înaltă a numărului 4 şi e cu două octave mai înalt decât numărul 12, străvechiul număr al finalizării. 13 semnifică sfârşitul unui ciclu, având ca exemplu existenţa a 13 zodii în astrologia celtă şi indiană. Dacă 13 anunţă noi începuturi, el semnifică de asemenea faptul că sistemele demodate trebuie să ia sfârşit pentru a face loc unor transformări foarte necesare.”

Dacă ne vom referi la ultima parte a definiţiei, vom putea face cu uşurinţă translarea către tema conspiraţiei lui 13 dominant. Şi nu se va face aici trimitere la trecutul politic tumultos al Europei. Vom trece direct la o analiza a prezentului influenţat de jocul numerologic-nominal. Ştim bine cât de mult ne este determinată viaţa de numele pe care îl primim la botez. Nu întâmplător, arabii, savanţi din vechime şi deţinători de secrete matematice, pun mai multe nume copiilor lor. Cu cât numele este mai complex, cu atât scutul energetic devine mai puternic. Dar ce se întâmplă când forţa şirului de vocale şi consoane întâlneşte maleficul număr 13? Amestecul de forţă divină (protecţia botezului) şi malefică (13) crează o energie unică în cazul persoanelor a căror nume şi prenume însumează 13 litere.

Putem spune că sunt aleşi ai sorţii, dar şi instrumente ale mogulilor care guvernează deasupra tuturor. Folosirea acestor persoane, care de cele mai multe ori sunt introduse în scenă fără a fi anunţate în prealabil, este o practică tot mai des întâlnită în politica forţelor oculte mondiale. Şi iată câteva exemple definitorii: Traian Băsescu, preşedintele României, introdus în ultima clipă în cursa pentru scaunul de şef de stat prin retragerea lui Theodor Stolojan, câştigă alegerile din România şi nu mai cedează funcţia până în prezent. Avem de a face cu un prim exemplu de 13 dominant (numele format din 13 litere). Un alt exemplu, mult mai răsunător de intruziune a maleficului 13 în politica mondială, este Vladimir Putin. Acelaşi scenariu – personaj necunoscut, promovat brusc într-o funcţie importantă şi mai apoi ajunge preşedinte de stat. Aceleaşi forţe dominante, aceeaşi combinaţie de 13 litere în nume. Exemplele sunt nesfârşite şi destinul personajelor la care facem referire e acelaşi.

Dar nu putem trece cu vederea un ultim caz, extrem de recent din istoria unei ţări mici, dar manipulată de interesele marilor puteri. După doi ani şi jumătate de frământări politice, liderii politici de la Chişinău convin asupra numirii unui candidat pentru funcţia de Preşedinte al Republicii Moldova. Şi, ca un magician cu puteri nebănuite, premierul Vlad Filat scoate din mânecă un nume – Viorica Bacalu. Nu cred că are vreun sens să mai numărăm cele 13 litere din nume. De altfel, ca o paranteză, premierul Filat, care se află într-un regres vizibil energetic şi de putere, a renunţat să mai folosească numele lui din acte – Vladimir Filat (13 dominant şi puternic scut energetic) şi îl foloseşte pe acela de Vlad Filat (9 descendent – număr care este cu trei octave sub 13).

În încheiere vă voi reaminti că la Cina cea de taină au participat 13 oameni, în caledarul maya erau cicluri de 13 zile, americanii nu constuiesc niciodată al 13-lea etaj al clădirilor, majoratul băieţilor evrei (Bar Mitzvah) are loc la 13 ani şi, nu în ultimul rând, Sfânta Fecioară din Fatima   s-a arătat credincioşilor, 6 luni la rând, într-o zi de 13.


Posted in , , , , , | Leave a comment

Blog Olympics, se va repeta istoria?

Maine, 3 martie, incepand cu orele 10, va avea loc a II a editie a Blog Olympics, competitie dedicata bloggerilor, organizata de Decathlon Iasi si InOras.ro.

Cum la prima editie am facut parte din Echipa Castigatoare, vreau sa repet performanta si anul acesta. Condusi de capitanul echipei, Pavel, alaturi de Ettiene, Alex, Andrei si Doina, vom intra in competitie in 3 discipline diferite: tir cu arcul, tenis de masa si streetball. Cum la basket nu sunt foarte priceput, sperantele mele stau in castigarea competitiei in celelalte doua discipline.


Tinand cont de performantele obtinute in formule similare la cateva competitii blogerisitce anterioare, sunt increzator ca vom iesi invingatori in cel putin doua discipline! Sa castige cei mai buni!


LATER EDIT: Din nefericire, din cauza unor intamplari neprevazute aparute in ultimul moment nu voi putea participa la competitie. Imi cer scuze fata de coechipieri si le tin pumnii sa castige!

Posted in , , | Leave a comment

Drag de Iasi




Vreau să vă supun atenției un eveniment pe care nu ar trebui să-l ratați. Ceea ce se întâmplă în jurul nostru depinde de noi, respectiv de fiecare individ din comunitate. Noi am făcut primul pas și sperăm, că acesta va fi urmat de mii de pași consecutivi.
Fundația Comunitară Iași organizează Gala ”Drag de Iași”, eveniment filantropic, ce va avea loc joi, 16 februarie 2012, ora 18.30, la Hotel Select, în sala Barroco Restaurant.
Scopul evenimentului este de a strânge cel puţin 14.000 lei, pentru a susține performanța tinerilor cu aptitudini înalte, în cadrul unei licitații unice în Iași – o licitație a lucrurilor “de necumpărat”.

Cauza acestui eveniment este susținerea performanței tinerilor ieșeni cu aptitudini înalte prin Fondul de burse al Fundației Comunitare Iași, lansat prin colaborarea cu RO-Talent. Primele burse vor fi oferite către 5 tineri identificați de RO-TALENT, care au adus performanța în domenii diverse și au reprezentat Iașul cu mândrie pe scenele naționale și din lume.


Pentru cei care nu vor participa la Gală oferim posibilitatea de a contribui printr-o licitație on-line, pentru care am pregătit 3 lucruri speciale: un album al Iașului în ediție limitată, ofertat de Primăria Iași (oferit cadou doar delegațiilor din străinătate ce ne vizitează orașul), un rol de figurant într-un spectacol al Operei Naționale Române Iași și o bijuterie handmade unicat nouvellebyluciana.ro. Vă invit să vă înscrieți la licitația on-line, prin completarea formularului de pe site-ul evenimentului: http://dragdeiasi.ro/online.html

Sunt convins că v-ați dorit ca măcar o dată în viață să apăreți pe scenă într-un spectacol. Acum aveți posibilitatea și în plus ajutați un copil cu performanțe să-și desăvârșească abilitățile.  Cred că a-i ajuta pe cei din jur nu e nici o datorie morală, nici vreo constrângere, ci este un privilegiu.


Posted in , , , , , , , , | Leave a comment

FC Barcelona, campioana turneului ICAR Tours!

Pe un ger caruia aerul cald din "balonul" de la Magic Sport nu i-a facut fata, a avut loc turneul de minifotbal organizat de ICAR Tours pentru bloggerii din Iasi.

Desi pe hartie si in avancronicile de pe bloguri, turneul parea sa fie o afacere intre Barcelona si AC Milan, in teren ostilitatile au produs surprize. Nu in ce priveste echipa castigatoare! :) FC Barcelona, cu o componenta echilibrata in toate compartimentele si cu o asezare tactica flexibila, a dominat turneul zdrobind adversarii cu scoruri fluviu! Si fara sa primeasca gol! Performanta demna de numele purtat.


Titlul de golgeter a fost adjudecat, de asemenea, de un component al echipe blau grana, Manu reusind 8 goluri de senzatie!
Surpriza turneului s-a numit Man Utd, care desi auto-denumita echipa artistilor, a reusit sa invinga AC Milan, o echipa optimista, dar din pacate formata din jucatori, desi talentati, foarte egoisti ;)


Una peste alta, a fost un foarte bun prilej de distractie cu prietenii, in ciuda temperaturilor arctice, atmosfera la sala fiind foarte calda. :)

Posted in , , , | Leave a comment

Advice for newspapers

"To succeed on the Web, you can't just make a Web version of your print paper. You have to build a different product, geared to a different audience—one not bounded by geography or social class."


de aici

Leave a comment

Pretul corect


Tocmai ce m-am intors de la workshop-ul "Pretul Corect" sustinut de Emanuel Martonca.
Au fost 3 ore foarte utile, pline informatii aplicabile imediat. Manu a pregatit temeinic un demers extrem de bine documentat si livrat intr-o maniera interactiva, care a facut asimilarea mult mai usoara.

M-am bucurat sa constat ca unele din cele povestite de Manu despre pricing le folosesc in modul in care stabilim preturile la Wunderkid. Mult mai multe nu le stiam si sunt convins ca aplicarea celor invatate la workshop imi vor influenta pozitiv profiturile.

Nu in ultimul rand, am castigat o carte, "Irationalitatea Benefica" de Dan Ariely.  Asta pentru ca am interactionat cel mai mult dintre participanti. Multumesc frumos, Manu!

Recomand tuturor participarea la acest workshop! Merita toti banii! Considerati taxa de participare o investitie care va vor multiplica profiturile!

Posted in , , , , , | Leave a comment

Cafeneaua Publica - motiv de optimism


Aseara, 30 ianuarie, gazduiti cu generozitate de cafeneaua Phoenix din Pt Unirii, a avut loc prima intalnire sub umbrela Cafeneaua Publica, proiect initiat de amicul Iulian impreuna cu noi cei din Fundatia Comunitara Iasi.

Cafeneua Publica isi propune sa formeze o comunitate de oameni tineri, dornici de implicare in dezbateri si participare la viata comunitara a Iasului.
Concret, vorbim de o serie de intalniri bilunare pentru abordarea unor subiecte de care ne privesc pe toti.
Impreuna speram ca vom crea niste seri mai speciale, din care sa iesim cu idei noi, dezbateri de calitate si mici proiecte pe care sa le implementam repede-repejor! Pe larg aici.

Marturisesc ca eram sceptic in privinta participarii. Am fost placut surprins sa constat ca in Iasi sunt oameni tineri dornici de implicare, cu idei clare si concrete!

Am avut parte de o prezentare excelenta depre masinile viitorului sustinuta de un extraordinar designer. Care locuieste in Iasi! Andrei Avarvarii a desenat si dezvoltat un concept pentru Lamborghini absolut incredibil pe care mi-ar placea sa-l vad realizat.

Eu am avut o prezentarea in stil Pecha Kucha despre ce este, cum functioneaza si ce isi propune Fundatia Comunitara Iasi. Feedback-ul la cald a fost pozitiv.

Ce-i mai important este ca am reusit sa strangem 180 de lei pentru a finanta un proiect in comunitate. Am strans si cateva idei foarte faine si utile pe care va invit la le votati aici.

Sunt optimist in ce priveste coagularea unei comunitati functionale care sa genereze si sa implementeze proiecte cu impact in comunitate. Urmatoarea generatie de filantropi locali prinde usor, usor viata si incepe sa influenteze pozitiv. Minunat!

Urmariti pagina de Facebook pentru a afla cand vor avea loc urmatoarea editie si veniti sa punem lucrurile in miscare. Puterea sta in numere!

Posted in , , , | Leave a comment

15 de Icar Tours prin fotbal



Uite o idee foarte faina propusa de Icar Tours, in parteneriat cu BlogIasi.Net.
Cunoscuta companie de turism iesean aniverseaza 15 ani de existenta si unul dintre evenimentele prin care vor celebra aceasta varsta frumoasa este o competitie sportiva adresata bloggerilor ieseni.
Cu ocazia acestei aniversări, se vor organiza 15 evenimente despre care puteţi afla mai multe pe blogul Icar Tours Iaşi sau pe Pagina lor de Facebook.



Pe data de 11 februarie, începând cu ora 15.00 va avea loc evenimentul sportiv organizat de Icar Tours Iaşi, pe terenul de la Magic Sport Pub din Tudor. Evenimentul sărbătorește 15 ani de la înființarea Icar Tours și se adresează bloggerilor ieşeni şi constă într-o competiţie amicală pentru iubitorii fotbalului. Vor fi 3 echipe, fiecare dintre acestea reprezentând destinaţii turistice unde fotbalul este rege. Aşadar, bloggerii care vor să participe la eveniment pot face parte din următoarele echipe:

FC Barcelona
Manchester United
AC Milan

Pe lângă faptul că facem nişte mişcare şi ne întâlnim cu toţii la discuţii şi bere  mai sunt şi alte lucruri care sigur vă vor capta atenţia. Iată câteva dintre ele:

- fiecare participant va avea un tricou personalizat în culorile echipei din care face parte, cu numele jucătorului şi cu cifra 15.
- la finalul evenimentului participanţii vor primi diplome pentru participare.
- vom avea bere pentru “a ne răcori”
- vor fi 2 premii importante pentru participanţi.
Cel care va da cele mai multe goluri va câştiga un weekend pentru 2 persoane la Lostriţa iar unul dintre          participanţi va câştiga de asemenea un weekend pentru 2 persoane la Perla Sărişorului – acordat prin tragere la sorţi. Un participant poate câştiga 1 singur premiu.

Eu m-am inscris in echipa castigatoare :) Ca de obicei!
Adica FC Barcelona, alaturi de Pavel, Manu, Paul si Ettiene




Posted in , , | Leave a comment

Viitorul apartine celor curiosi!


The Future Belongs to the Curious from Skillshare on Vimeo.

Invatam pe tot parcursul vietii, din prima zi pina in ultima. De aceea continuam sa exploram, sa ne punem intrebari, sa descoperim, invatand cu pasiune, absorbind cu toata fiinta.
Viitorul apartine celor curiosi!

Leave a comment

iPlan

La recomandarea unui bun prieten, m-am inscris in programul iPlan, un program de planificare strategica de business implementat de The Network.
Dupa ce am trecut prin cateva etape de evaluare a competentelor manageriale, am avut surpriza sa fiu selectat pentru a participa la Markstrat,  un seminar de 3 zile unde am simulat intr-un mediu extrem de competitiv, planificare strategica de marketing.


Markstrat este o simulare online concepută pentru predarea conceptelor de marketing strategic. Este foarte eficient pentru învăţarea de concepte strategice, cum ar fi strategia de portofoliu de branduri, segmentare şi strategii de pozitionare.

Markstrat este pur şi simplu cel mai bun instrument pe care l-am am folosit în dezvoltarea gândirii strategice, precum şi in dezvoltarea ablitatilor analitice. Este instrumentul perfect pentru cei care doresc să aplice concepte de afaceri într-un mediu extrem de competitiv, dar fără riscuri.

Nu am nici o ezitare în a concluziona că standardele de analiză în marketing, managementul marketing-ului şi strategia de marketing obtinute in cadrul seminarului organizat de The Network sunt mult mai mari decât ai obtine in urma participarii la cursuri teoretice.

Posted in , , , , , | 2 Comments

Visit Romania


This is post is dedicated to my foreign readers and friends, which never been to Romania and want to know a little bit more about my beautiful country and about our contribution to the world.
Hopefully, you will see that Romanian are smart, talented and good :)








Advertising Agency: Graffiti BBDO Bucharest, Romania
Creative Director: Mihai Gongu
Art Director: Adi Ghita
Copywriter: Mihai Gongu
Illustrator: Adi Ghita

from here

Posted in , , , , , , , , , , | Leave a comment

Romanii sunt destepti!

Sunt convins ca te deranjeaza modul in care suntem priviti, noi romanii, in strainatate. Exemplele recente din Franta si Italia sun elocvente. Cum ar fi sa schimbam imaginea asta?

La o simpla cautare pe Google "romanii sunt", sugestiile automate generate de motorul de cautare l-ar jigni chiar si pe cel mai indiferent roman.
Provocarea este urmatoarea: pana pe 1 decembrie, romanii sunt invitati sa caute pe Google sintagma „romanii sunt destepti” in cat mai multe limbi: „les roumains sont intelligent”, „romanians are smart” etc.

Cu cat se efectueaza mai multe cautari cu aceasta sintagma, cu atat mai mult vor creste sansele sa schimbam sugestiile automate generate de motorul de cautare. Si, in final, sa schimbam si imaginea romanilor pe internet.

Intra pe http://www.romaniisuntdestepti.ro si hai sa schimbam imaginea Romaniei! Vezi in clipul de mai jos cum.

Posted in , , , | Leave a comment

Turnul Nostru prinde viata!



Turnul Nostru, a câştigat marea finală a concursului Pepsi Refresh. Acest proiect de revitalizare urbană îşi propune să renoveze un vechi turn de apă din apropierea celei mai circulate pasarele pietonale din Iaşi.

Mărturisesc că admir curajul Pepsi România de a investi în comunități. Cred ca acesta este viitorul implicarii companiilor. Doar in acest mod, comunitatile vor fi incurajate sa aiba initiativa si sa decida ce-si doresc imbunatatit in comunitate. Genul acesta de finanțări îl vom acorda și noi la Fundația Comunitară Iași. Este incredibil cata încredere iti da primirea unui astfel de grant!

În același timp, competiția Pepsi Refresh mi-a oferit ocazia să învăț despre cum se evaluează un proiect, despre cât de importantă este prezentarea lui astfel incât să convingi audiența și comitetul de finanțare/juriul. Oricât de bună o idee, este foarte important ca proiectul să fie relevant, coerent, fezabil, articulat și să demonstreze impactul asupra comunității unde va fi implementat.
Jos pălăria juriului, format din Cristina Bazavan, Cabral și Mihai Dobrovolschi pentru modul în care au jurizat. O foarte bună lecție, predată live! Și asta nu pentru că am câștigat.

Dincolo de conceptul arhitectonic şi soluţiile tehnice aplicate, proiectul Turnul Nostru se doreşte a a fi un simbol al implicării cetăţeneşti.
În spatele acestui proiect se află o echipa de tineri profesionişti, o echipă de oameni care cred că pot schimba oraşul în mai bine. Cu toţii suntem conştienţi că greul de acum începe dar suntem încrezători şi bucuroşi că primul pas, l-am făcut atât de bine.
Rezultatele se vor vedea pe 18 februarie 2012, cand vom inaugura Turnul Nostru.

Vă mulţumim pentru sprijin şi ne bucurăm că aţi avut încredere în noi!

Inchei cu momentul anuntari castigatorilor suprins de Adrian Ciubotaru.

 

Posted in , , , , | Leave a comment

Doneaza 2 euro pentru Spitalul Sf. Maria


Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii “Sf.Maria” Iaşi este cea mai importantă unitate sanitară din regiunea Nord-Est a ţării pentru copii cu vârste între 0-18 ani. Aici se internează anual peste 60.000 de pacienţi.

La momentul actual, este imperios necesară continuarea procesului de reabilitare şi modernizare a spaţiilor hoteliere şi administrative, din cauza existenţei unui grad major de degradare, atât din punct de vedere arhitectural (pereţi, pavimente, tâmplărie exterioară şi interioară), cât şi în ceea ce priveşte instalaţile sanitare, electrice şi termice. Sectoarele ce necesită intervenţii urgente sunt Clinica Chirurgie pediatrică I şi Sectorul septic, Clinica Pediatrie generală IV şi Bucătăria dietetică, spaţii unde sunt trataţi anual peste 8.000 de copii de către 100 de cadre medicale.

Fundaţia Scheherazade a lansat un proiect ambiţios de renovare a spitalului de copii "Sf. Maria" din Iaşi, aflat în prezent într-o stare critică de funcţionare. Proiectul, intitulat „Copiii fac bine”, se desfăşoară sub Înaltul Patronaj al Preşedintelui României.

Până pe data de 15 noiembrie 2011, toţi cetăţenii care vor să facă o donaţie de 2 euro pentru a contribui la reabilitarea spitalului „Sf. Maria” din Iaşi pot trimite un SMS la numarul 879, disponibil în reţelele de telefonie mobilă Orange, Vodafone şi Cosmote, sms pentru care nu se va percepe TVA. 

Posted in , , , | Leave a comment

Facebook in Romania


34% dintre utilizatorii romani de Facebook acceseaza reteaua de pe mobil.

Una din cifrele interesante din infographic-ul de mai sus.
Foarte interesante evolutiile celorlalte retele. Adoptarea rapida a FB in .ro a dus la prabusirea Hi5. Nici Neogen nu sta mai bine. Iar Twitter-ul este steady. Chiar sunt surprins ca nu are o rata de adoptie mai mare.
Sa fie oare de vina locvacitatea romanilor? :)

Posted in , , , | Leave a comment

The Universal Principles of Persuasion



"We use language for various purposes. We describe the world. We ask questions. We issue commands. We make agreements. And we try to persuade. Marketers and advertisers try to persuade people to buy products. Public relations specialists try to persuade people to have positive perceptions of organizations. Political consultants try to persuade people to support causes and candidates. Executives try to persuade people to work effectively, to agree to a contract, to accept a job, and so on. Parents try to persuade children to listen to them. Attorneys try to persuade people to favor their clients. All those activities have something important in common. Marketers, advertisers, public relations specialists, political consultants, executives, and lawyers, in fact all of us, are advocates either full time or part time. When we seek to convince someone, we are in the business of practical persuasion, of persuading people to change their minds or do things.

You might expect, given the number of people engaged in advocacy and the importance of what they do, that there would be a comprehensive, well-established theory of how to do it. You would be wrong. There is no such theory. People learn to be advocates by the seat of their pants.
We aim to remedy that. This paper is about developing effective advocacy strategies. It elaborates a novel theory that organizes and systematizes the process of constructing persuasive cases in support of desired conclusions."

Download an impressive theoretical work about persuasion and advocacy

Leave a comment
Un produs Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.