Turnul Nostru prinde viata!



Turnul Nostru, a câştigat marea finală a concursului Pepsi Refresh. Acest proiect de revitalizare urbană îşi propune să renoveze un vechi turn de apă din apropierea celei mai circulate pasarele pietonale din Iaşi.

Mărturisesc că admir curajul Pepsi România de a investi în comunități. Cred ca acesta este viitorul implicarii companiilor. Doar in acest mod, comunitatile vor fi incurajate sa aiba initiativa si sa decida ce-si doresc imbunatatit in comunitate. Genul acesta de finanțări îl vom acorda și noi la Fundația Comunitară Iași. Este incredibil cata încredere iti da primirea unui astfel de grant!

În același timp, competiția Pepsi Refresh mi-a oferit ocazia să învăț despre cum se evaluează un proiect, despre cât de importantă este prezentarea lui astfel incât să convingi audiența și comitetul de finanțare/juriul. Oricât de bună o idee, este foarte important ca proiectul să fie relevant, coerent, fezabil, articulat și să demonstreze impactul asupra comunității unde va fi implementat.
Jos pălăria juriului, format din Cristina Bazavan, Cabral și Mihai Dobrovolschi pentru modul în care au jurizat. O foarte bună lecție, predată live! Și asta nu pentru că am câștigat.

Dincolo de conceptul arhitectonic şi soluţiile tehnice aplicate, proiectul Turnul Nostru se doreşte a a fi un simbol al implicării cetăţeneşti.
În spatele acestui proiect se află o echipa de tineri profesionişti, o echipă de oameni care cred că pot schimba oraşul în mai bine. Cu toţii suntem conştienţi că greul de acum începe dar suntem încrezători şi bucuroşi că primul pas, l-am făcut atât de bine.
Rezultatele se vor vedea pe 18 februarie 2012, cand vom inaugura Turnul Nostru.

Vă mulţumim pentru sprijin şi ne bucurăm că aţi avut încredere în noi!

Inchei cu momentul anuntari castigatorilor suprins de Adrian Ciubotaru.

 

Posted in , , , , | Leave a comment

Doneaza 2 euro pentru Spitalul Sf. Maria


Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii “Sf.Maria” Iaşi este cea mai importantă unitate sanitară din regiunea Nord-Est a ţării pentru copii cu vârste între 0-18 ani. Aici se internează anual peste 60.000 de pacienţi.

La momentul actual, este imperios necesară continuarea procesului de reabilitare şi modernizare a spaţiilor hoteliere şi administrative, din cauza existenţei unui grad major de degradare, atât din punct de vedere arhitectural (pereţi, pavimente, tâmplărie exterioară şi interioară), cât şi în ceea ce priveşte instalaţile sanitare, electrice şi termice. Sectoarele ce necesită intervenţii urgente sunt Clinica Chirurgie pediatrică I şi Sectorul septic, Clinica Pediatrie generală IV şi Bucătăria dietetică, spaţii unde sunt trataţi anual peste 8.000 de copii de către 100 de cadre medicale.

Fundaţia Scheherazade a lansat un proiect ambiţios de renovare a spitalului de copii "Sf. Maria" din Iaşi, aflat în prezent într-o stare critică de funcţionare. Proiectul, intitulat „Copiii fac bine”, se desfăşoară sub Înaltul Patronaj al Preşedintelui României.

Până pe data de 15 noiembrie 2011, toţi cetăţenii care vor să facă o donaţie de 2 euro pentru a contribui la reabilitarea spitalului „Sf. Maria” din Iaşi pot trimite un SMS la numarul 879, disponibil în reţelele de telefonie mobilă Orange, Vodafone şi Cosmote, sms pentru care nu se va percepe TVA. 

Posted in , , , | Leave a comment

Facebook in Romania


34% dintre utilizatorii romani de Facebook acceseaza reteaua de pe mobil.

Una din cifrele interesante din infographic-ul de mai sus.
Foarte interesante evolutiile celorlalte retele. Adoptarea rapida a FB in .ro a dus la prabusirea Hi5. Nici Neogen nu sta mai bine. Iar Twitter-ul este steady. Chiar sunt surprins ca nu are o rata de adoptie mai mare.
Sa fie oare de vina locvacitatea romanilor? :)

Posted in , , , | Leave a comment

The Universal Principles of Persuasion



"We use language for various purposes. We describe the world. We ask questions. We issue commands. We make agreements. And we try to persuade. Marketers and advertisers try to persuade people to buy products. Public relations specialists try to persuade people to have positive perceptions of organizations. Political consultants try to persuade people to support causes and candidates. Executives try to persuade people to work effectively, to agree to a contract, to accept a job, and so on. Parents try to persuade children to listen to them. Attorneys try to persuade people to favor their clients. All those activities have something important in common. Marketers, advertisers, public relations specialists, political consultants, executives, and lawyers, in fact all of us, are advocates either full time or part time. When we seek to convince someone, we are in the business of practical persuasion, of persuading people to change their minds or do things.

You might expect, given the number of people engaged in advocacy and the importance of what they do, that there would be a comprehensive, well-established theory of how to do it. You would be wrong. There is no such theory. People learn to be advocates by the seat of their pants.
We aim to remedy that. This paper is about developing effective advocacy strategies. It elaborates a novel theory that organizes and systematizes the process of constructing persuasive cases in support of desired conclusions."

Download an impressive theoretical work about persuasion and advocacy

Leave a comment

NetCamp 2011





Pe 22 noiembrie prietenul Manafu organizeaza NetCamp, cel mai vechi event de antreprenoriat online de la noi, lansat acum 4 ani.
Anul acesta, programul NetCamp se va dezvolta pe doua directii. Pe de o parte, va fi un ghid de lansare a afacerilor pe Internet printr-un workshop dedicat sustinut de antreprenori cu experienta si o competitie de proiecte web. Pe de alta parte, evenimentul va reprezenta locul de intalnire al designerilor si developerilor web si mobile, propunand o serie de seminarii si sesiuni de networking.

NetCamp a fost prima mare conferinta despre Internet, dedicata antreprenorilor publisherilor online. Astazi, la a cincea editie, este un eveniment complex ce se adreseaza atat celor care vor sa lanseze o idee online, cat si celor care creeaza proiecte web & mobile.

Editia de anul acesta, din 22 noiembrie, isi propune sa atraga un nou val de antreprenori online si sa ofere creatorilor de Internet si aplicatii mobile un loc de intalnire si dezbateri.

Daca ai o idee sau un proiect web
Inveti cum sa o / il lansezi cu succes, ce provocari te asteapta si mai ales cum treci peste ele. Start-Up Now! va fi sesiunea la care trebuie sa participi. http://www.netcamp.ro/2011/start-up-now/

Te inscrii cu ideea sau proiectul deja existent la Net Start-Up, o competitie care iti ofera expunere, dar mai ales sfaturi concrete si utile de imbunatatire. E cea mai buna cale de a te testa ca antreprenor. http://www.netcamp.ro/2011/net-start-up/

Daca dezvolti proiecte web si mobile
WeWorkWeb iti ofera locul de dezbatere a celor mai noi tendinte si tehnologii. http://www.netcamp.ro/2011/weworkweb/

MobileDev ramane in continuare singurul eveniment din Romania care strange dezvoltatorii de aplicatii mobile pe orice cele mai importante platforme. http://www.netcamp.ro/2011/mobiledev/

Si pentru a oferi acces la eveniment unui numar cat mai mare doritori, organizatorii au taiat foarte mult taxele de participare si au gandit pachete pentru orice buzunar.

Iar daca esti student, poti primi o invitatie daca raspunzi creativ la o intrebare. http://www.netcamp.ro/2011/bursele-ursus/

Totul e descris pe www.netcamp.ro

Posted in , , , | Leave a comment

Turnul Nostru



Fundaţia Comunitară Iași îşi propune să aducă împreună oamenii buni şi cauzele care merită susţinute spre beneficiul întregii comunitati.
Sustinem proiectul "Turnul Nostru", care va transorma turnul de apa de la Gara intr-un reper urban al Iasului si va fi un furnizor de voie buna pentru o suta de oameni ce trec pasarela zilnic.
Voteaza acest minunat proiect. Pentru ca ne dorim ca Iașul să devină orașul în care ne face plăcere să locuim și cu care ne putem mîndri!
Aflati mai multe despre proiect accesand  http://www.turnulnostru.ro/index.html


Intra pe https://apps.facebook.com/pepsi-romania/idea/1020

Va multumesc! 

Posted in , , | Leave a comment

iSad


"You have to trust in something -- your gut, destiny, life, karma, whatever. This approach has never let me down..." SteveJobs

image from here

Posted in , , , | Leave a comment

Stay curious

Adopting and encouraging a culture of constant learning sounds exhausting, but it may well be the only way to stay sane. Learn to code, get comfortable in the wild, stay open, stay curious. A phrase used often at BBH and which turned up on our login screens this summer is perhaps an apt way to close: “Do interesting things and interesting things will happen to you.”Building A New Agency OS - Google #Firestarters
View more presentations from Mel Exon

More here

Posted in , , , , | Leave a comment

O viata poate depinde de tine!




Campania “O viata poate depinde de tine”, realizata Asociatia React, a pornit de la o serie de statistici alarmante cum ar fi:
- 3 din 4 apeluri la 112 sunt false urgente: 73% din totalul apelurilor inregistrate in perioada ianuarie-august 2011 sunt, practic, apeluri facute in joaca sau accidental de catre cei care suna, doar 27% sunt apeluri reale;
- La nivel national, judetul Covasna este judetul care a inregistrat cel mai mare numarul de apeluri false (in aceeasi perioada monitorizata de catre Serviciul de Telecomunicatii Speciale) - 86,86% apeluri abuzive. In Bucuresti, 1 din 2 apeluri sunt false (procentul apelurilor abuzive se ridica la 55,6%);
- La serviciul de urgenta 112, se inregistreaza peste 2000 apeluri/ ora; 60% din totalul apelurilor reale solicita interventia echipajelor medicale de urgenta;
- Orice apel fals inregistrat la 112 poate intarzia sau chiar determina moartea unei persoane care are nevoie reala de ajutor: in 2010, s-au inregistrat 8477 de victime grav ranite in accidente de masina (23 de oameni raniti grav/ zi)
- In ceea ce priveste masurile de prim ajutor, acestea “pot face diferenta intre viata si moarte”: dureaza 3 minute ca o persoana aflata in stop respirator sa moara, 5 minute pana la sosirea ambulantei si mai putin de 1 minut pana la deschiderea cailor aeriene printr-o manevra de prim ajutor.

Materialele de promovare, inclusiv spoturile si site-ul, au fost asigurate de Vodafone, iar televiziunile vor acorda spatiu gratuit.

Te rog sa sustii campania care lupta impotriva abuzurilor. Cred sincer ca daca multi bloggeri preiau campania, avem sansa sa atingem cu mesajul cat mai multi oameni si chiar sa schimbam ceva. A fost anuntata astazi dimineata de cel care ne-a dat SMURD, Raed Arafat, un om care merita - cred eu - tot respectul si admiratia.

Leave a comment

Sampler.ro

Prietenul Manafu imi semnaleaza aparitia unui tool extrem de interesant si de util pentru boggeri si blogosfera.
Este o carte de vizita online ce cuprinde informatii relevante pentru cei ce deruleaza campanii in blogosfera.
Proiectul, sampler.ro, a fost pus in practica de Dragos (Haotik.ro) si este in Beta acum. Se pare ca functioneaza!


Ideea este crearea unei obisnuinte pentru bloggeri de a se prezenta pe limba oamenilor de marketing si comunicare, cu cifrele relevante, si sa ofere companiilor acele date pe care nu stiu unde sa le caute adesea. E o situatie win-win.

Sampler.ro include pe de o parte informatii statice (introduse manual) si informatii dinamice (preluate automat) pentru a oferi un profil cat mai actualizat.

Ce parere aveti? Credeti ca o sa-l folositi?

Posted in , , , , , | Leave a comment

Schimba lumea in doar 5 minute. In fiecare zi



Pot nistte copii de clasa primara sa schimbe lumea in doar 5 minute?
Video-ul de mai sus demonstreaza cum pe parcursul unei saptamanii le ia doar 5 minute unor copii sa aiba un impact pozitiv asupra lumii.
De la reciclare, la plantarea de fructe si legume, pina la a spune glume :)

Ar trebui sa ne educam copii inca din frageda pruncie sa invete sa-si puna o amprenta pozitiva asupra lumii in care traiesc.
Excelenta initiativa!

Gasiti mai multe aici

Leave a comment

The story about us people and our consumptions



We are persuaded to
Spend money we don’t have
On things we don’t need
To create impressions that doesn’t last
On people we don’t care about

from here

Leave a comment

Licitatie de....barbati!

Cred ca deja ati auzit de Belva. Multe dintre voi le cititi zilnic, daca nu o facei, ar trebui!

Ei bine, Belvele implinesc 1 an de exisenta. La cat mai multi si buni, fetelor!
Cu acesta ocazie organizeaza un eveniment foarte interesant. O licitatie de barbati in scopuri caritabile.
Cand am fost invitat de Andreea sa ma "ofer" spre licitatie, am fos mai mult decat bucuros. 

Sunt convins ca ne vom distra si vom face si bine in acelasi timp. O avertizez pe cea care ma va castiga ca va avea de muncit pentru a-si justifica achizitia :) 
Ne vedem pe 6 septembrie! Pregaiti banii, fetelor!

Sati cu ochii pe Belva pentru detalii.

Posted in , | 2 Comments

Ad Chat

Today, I appeared in Adland's "Ad Chat" series.

Here is a small part of it:


If you could meet with anyone in history (dead or alive), who would it be and why?
Mikhail Baryshnikov. I would love to spend some time talking with him about emotions, dance, art, humanity, happiness. “Dance as though no one is watching you. Love as though you have never been hurt before. Sing as though no one can hear you. Live as though heaven is on earth.”

You can read the whole bit here

Leave a comment

Flights of Genius


Ogilvy & Mather New York and Joshua Liner Gallery unveil a series of commissioned murals by celebrated artist Stephen Powers that reinterpret the words and quotes of agency founder David Ogilvy.

Power’s bold graphic style, reminiscent of vintage advertising illustrations puts a unique emphasis on famous Ogilvy sayings and transforms them into actionable words designed to inspire the viewer. Painted in bright colors on the North stairwell of the agency’s headquarters office, the murals run from the first to the 11th floor of the office building.

The murals are being unveiled to coincide with the 100th birthday of David Ogilvy, one of the most influential and important figures in modern advertising. Awesome!



Leave a comment
Un produs Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.