Fragedo

Does this says "tender" to you? This is a new brand from Transavia, a chicken meat producer from Romania. The brand name is Fragedo, suggesting tenderness, freshness etc. Well, at least that's what I suppose they meant to convey. To me it sounds more like green. It doesn't make me think of "fresh chicken meat". But that's me.

Brandient is responsible for the design and naming. Transavia expects(ro) a 20% rise in total turnover with the new brand.

What do you think about the new brand, Fragedo?

Posted in , , , , , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

10 Responses to Fragedo

Anonim spunea...

Oribila treaba asta, comentez putin ca nu ma pot abtine(in romaneste, sa spalam rufele in familie:D). Nu spun de nume ca nu am loc . E suficient sa ma uit la "frunzuta" accea minunata din logo care se doreste a fi semn de produs organic.Hmm ma tem ca avem parte de o secventa de gripa aviara la partea de creatie.Logo si naming total neinspirate, un soi de scaun verde fluorescent intr-un clasic film alb negru, o Paris Hilton intr-un film de Nikita Mihalkov.Doctoria?Un account planner bun luat in serios.

Claudiu spunea...

asta cu paris hilton si nikita mihalkov e minunata, tacor!

Mihachu` spunea...

eticheta verde pentru carne proaspata! carnea nu se inverzeste cand se strica?
anywayz..cum de-a ajuns projectu asta de la Grapefruit la Brandient? :D se razboiesc in ugly labels? :P

Anonim spunea...

e un fel de pui vegetarian?

Claudiu spunea...

vlad, nu este un produs organic, in sensul ca puii de la Transavia sunt hraniti cu nutreturi combinate, in nici un caz cu graunte sau iarba.

Anonim spunea...

Mie chestia asta mi se pare vendetta intre agentii. E trist ca cei de la Brandient fac faze de astea. Ma refer la faptul ca au folosit ca endorser "de la transavia" (total nepotrivit si urat plasat), nu care cumva, Doamne fereste, sa apara logo-ul facut de Grapefruit mai proeminent. Sa nu uitam ca Transavia are un equity extrem de mare si ca decizia asta in sine erodeaza o parte din potentialul de recall. Cat despre verde, el e destul de mult culoarea categoriei, deci era un must -have in context.

psalmplasma spunea...

Of. De cand se iau "plannerii" din romania chiar atat de in serios?

De cand trebuie sa vina plannerul sa explice notiuni de design si ergonomie? Teoria culorilor?

Planners plan, designers design. Fiecare cum stie, dar nu le amestecati, va rog.

Stiu ca e foarte la moda creative planningul (si in romania, in sfarsit), insa nu e conditia suficienta (uneori nici macar necesara - da, sunt rau).



radu - paranoia & englezeala cu atat mai putin ;)

Claudiu spunea...

@ psalmpsalma. imi exprimama o opinie, nu dadeam verdicte. imi pot exprima opinii, nu? si un pic de rautate nu strica, atat timp cat nu e rea vointa :D

Anonim spunea...

Hmmmm...doamna Aneta e cam inconsistenta. Iata ce zice intr-un articol de pe site-ul Brandient

"Ne tot miram ca nu avem branduri locale puternice (e drept ca avem multe marci cu o buna cota de perceived quality) – dar cum am putea avea, daca fiecare nou intrat in managementul unui brand vrea sa schimbe ceva, cu orice pret, ignorand investitia initiala facuta in brandul respectiv!…"

Tare!Oare actionarii de la Transavia au citit articolul?

Claudiu spunea...

She should practice what she preaches!

Un produs Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.