Atelierul Produselor Creative


Acum mai bine de 10 ani, când eram la începutul carierei mele în publicitate îmi doream foarte mult să dau peste un mentor cu experiență practică care să mă ajute să-mi canalizez cunoștințele astfel încât să-mi fructific mai bine potențialul creativ. Nu l-am întâlnit și de aceea am fost nevoit să citesc foarte multă informație din domeniu astfel încât să pot face performanța așa cum îmi doream.

Ei bine, prietenii de la Asociația Industrii Creative împreună cu Coriolan, o companie ieșeana care înțelege potențialul creativității în afaceri, au pus la cale o întâmplare care nu trebuie ratată de niciun tânăr care lucrează în industriile creative. Cunosc destui care se plâng că nu reușesc să-și vândă/valorifice produsele creative. Acum aveți șansa să învățati asta de la oameni cu experiență dobândită în piață, reală, nu teoretică. Și asta gratis!

Este vorba despre Atelierul Produselor Creative un program de training şi mentorat de cinci zile, prin care 20 de tineri creativi învaţă cum să îşi dezvolte ideile în produse de succes.
Echipele sunt formate din tineri cu abilităţi şi competenţe creative complementare care se pot înscrie inițial cu una sau mai multe idei de produs, urmând ca juriul format din mentorii Atelierului Produselor Creative să aleagă cele cinci echipe care vor participa la programul de training și își vor transforma ideile în produse.

După cum a-ți văzut deja în fotografia care ilustrează atelierul, mentorii implicați în proiect sunt nume importante din industriile creative din România. Îi cunosc pe toți, cu unii dintre ei am și lucrat cot-la-cot și trebuie să spun că merită tot efortul de a participa pentru a avea posibilitatea să furați meserie de la oamenii aștia.

Prin urmare, nu mai ezitați! Locurile sunt limitate, iar timpul nu stă în loc.
Înscrieți-vă acum urmând link-ul http://www.industriicreative.ro/proiecte/atelierul-produselor-creative/#form

Posted in , , , , , , , , , | Leave a comment

Zece lecții de viață de la Einstein



1. Urmează-ţi curiozitatea: "Nu am nici un talent deosebit. Sunt doar pasionat de curios."

2. Perseverenţa este de neprețuit: "Nu este vorba că eu sunt deştept, doar că eu petrec mai mult timp cu rezolvarea problemelor."

3. Concentrează-te pe prezent: "Orice bărbat care poate conduce în siguranţă în timp ce sărută o fată, nu dă sărutului atenţia cuvenită."

4.Imaginatia este puternică: "Imaginația este totul. Este trailer-ul atracțiilor viitoare. Imaginatia este mai importantă decât cunoașterea. "

5. Fă greşeli: "O persoană care nu a greşit nu a încercat niciodată nimic nou."

6. Trăiește acum: "Eu nu mă gândesc prea mult la viitor - vine destul de repede."

7. Crează valoare: "Nu-ți dori succesul, ci mai degrabă să creezi valoare."

8. Nu fi repetitiv: "Nebunie: să faci acelaşi lucru în continuu şi să aştepți rezultate diferite."

9. Cunoaşterea vine din experienţă: "Informaţia nu este cunoaştere.Singura sursă de cunoaștere este experiența."

10. Învaţă regulile şi apoi joacă mai bine: "Trebuie să înveţi regulile jocului. Şi mai apoi trebuie să joci mai bine decât oricine altcineva. "

Posted in , , , | Leave a comment

Atitudinea

Pe masura ce imbatranesc, îmi dau seama de impactul atitudinii asupra vieţii. Atitudinea, pentru mine, este mai importanta decât faptele. Este mult mai importantă decât trecutul, educaţia, banii, decât circumstanţele, decât eşecul, decât succesul, decât ceea ce alţi oameni cred sau spun sau fac. Este mult mai importanta decât aspectul, un talent sau aptitudinile. In fiecare zi avem de facut o alegere în ceea ce priveşte atitudinea cu care vom incepe acea zi. Noi nu putem schimba trecutul nostru ... nu putem schimba faptul că oamenii vor acţiona într-un anumit fel. Noi nu putem schimba inevitabilul. Singurul lucru pe care-l putem face este sa jucam singura carte pe care o avem, atitudinea noastră. Sunt convins că viaţa este 10% ceea ce se întâmplă cu mine şi 90% cum reacţionez la asta.
Ganditi-va la atitudinea unui copil care invata sa mearga. Ce face el cand se impiedica si cade? Iti voi spune ce nu face. Nu se incrunta, nu invinovateste covorul. Nu isi acuza parintii pentru ca l-au indrumat gresit. Nu renunta. Zambeste, se ridica si incearca inca o data. Si inca o data. Saptamani la rand, pina reuseste!

Aşa este si cu noi ... noi suntem responsabili de atitudinile noastre.

Posted in , , , | Leave a comment

Serile CRILIA

Pe 22.03.2012, incepand cu orele 18, la Vox Cafe la invitatia prietenilor de la CRILIA, voi povesti despre cum generozitatea este viitorul oricarei strategii de marketing. Va dezvalui cateva subiecte abordate in prezentare:

“să faci bine devine foarte repede un imperativ strategic – nu doar unul moral”




Banii strânși în cadrul acestei ediții vor merge la Boboc Alex-Petronel, o frumusețe de copil care abia a împlinit 6 ani. Despre Alex am aflat cu ajutorul celor de la Fundația Serviciilor Sociale Bethany din Iași, care l-au descris cam așa:

“Alex-Petronel este un copil singur la părinţi căruia îi place să se joace tot timpul şi care nu poate sta departe de mama sa. Din păcate, copilul nu ştie cum e să se joace cu alţi copii de vârsta lui pentru că el poate să se joace doar de unul singur. Băiețelul are un astfel de comportament pentru că suferă de autism, iar acest lucru îl face dependent de suportul şi sprijinul părinţilor lui. Mama copilului este asistent personal şi câştigă lunar în jur de 450 lei, iar tatăl lucrează ocazional în domeniul construcţiilor. Posibilităţile de creştere şi de îngrijire corespunzătoare ale copilului sunt limitate, cu atât mai mult cu cât sprijinul din partea membrilor familiei lărgite este redus”.

Ei, ce zici? Merită să ajutăm puștiul și să decoperi, în același timp, lucrurile faine pe care vi le voi povesti?

Cum participi?

Simplu! Completează acest formular, iar în 24 de ore vei primi confirmarea.

Posted in | Leave a comment

Ce am invatat la Social Media Summit Iasi 2012

Asa cum spuneam in prezentarea mea, confirmat si de cei care au vorbit in sesiunile ulterioare, in social media (blogging inclusiv), audienta si calitatea continutului livrat ei, sunt cele mai importante elemente din ecuatie.


Asa cum a reiesit din excelenta prezentarea a lui Emanuel Martonca despre cum foloseste Coriolan social media, brand-urile ar trebui sa devina creatori si distribuitori de continut pentru audientele lor. Dar asta inseamna investitie in resurse, efort coordonat, obiective clare (prospecti, subscriberi, vanzari). Din pacate, asa cum arata si Manafu in prezentare, companiile romanesti isi doresc de la social media sa fie gratis. Nu exista asa ceva! Chiar daca o faci in-house, tot te costa.

Inca o chestiune interesanta cu ce am ramas de la conferinta. Nu conteaza cifrele unui blog, ci loialitatea cititorilor, calitatea lor si engagementul. De buna seama ca ei te vor duce spre alti cititori, spre cifre mai bune, dar un blogger ar trebui sa se gandeasca la ce fel de continut livreaza, nu la cifre.

Trebuie sa le multumesc Martei si Revistei Biz pentru ca m-au invitat si pentru ca au venit din nou la Iasi. Sper sa vina si la anul, pentru ca audienta ieseana este una interactiva si ies evenimente animate. Ca sa nu mai vorbesc de networking-ul de calitate din pauze.

Toate acestea au fost posibile sponsorilor care cred in social media si investesc cu succes acolo. Firesc, clientii lor sunt deja acolo. Le multumesc pentru sprijinul acestui eveniment la Iasi: Staropramen, Danone (fiica-mea e mare consumatoare de Actimel), BCR, Romtelecom, Cosmote. Sper ca vor sprijini in continuare proiectele celor de la BIZ si ca ne vom vdea si la anul in dulcele targ.

Posted in , , , , , , | Leave a comment

Social Media Summit Iași 2012


SMS Iași revine și voi fi prezent în calitate de speaker. Voi avea o prezentare despre dozaj și timing în blogging. Când este cel mai potrivit să postezi, când este prea mult, când este cel mai potrivit moment pentru a distribui postările prin intermediul media sociale. O să fie distractiv și folositor!

Abia aștept să ma întâlnesc cu prietenii din online-ul local cât și cu cei ce vin din alte părți. Mă bucur că evenimentul revine la noi. Asta înseamnă că cel de anul trecut a ”făcut” succes și că blogosfera ieșeană este una importantă.

În caz că nu v-ați înscris încă s-ar putea să fie prea târziu. Urmăriți reacțiile de la eveniment. Sunt convins că vor fi concluzii pertinente și utile. Pe mâine la Hotel Ramada!

Posted in | Leave a comment

Conspiraţia lui 13 dominant






Orice teorie are la bază o definiţie, de cele mai multe ori o traducere pe înţelesul omenesc a unor semne greu de perceput şi a unor influenţe de nepătruns pentru mintea noastră. Conspiraţia lui 13 dominant este o asociere a unor valori de sorginte divină cu valori demonice. Numele primit la sfântul botez se însumează moştenirii numelui de familie sau a celui împrumutat prin căsătorie. Dar să ne întoarcem la definiţia de milenii a numărului 13.

“Treisprezece e o octava mai înaltă a numărului 4 şi e cu două octave mai înalt decât numărul 12, străvechiul număr al finalizării. 13 semnifică sfârşitul unui ciclu, având ca exemplu existenţa a 13 zodii în astrologia celtă şi indiană. Dacă 13 anunţă noi începuturi, el semnifică de asemenea faptul că sistemele demodate trebuie să ia sfârşit pentru a face loc unor transformări foarte necesare.”

Dacă ne vom referi la ultima parte a definiţiei, vom putea face cu uşurinţă translarea către tema conspiraţiei lui 13 dominant. Şi nu se va face aici trimitere la trecutul politic tumultos al Europei. Vom trece direct la o analiza a prezentului influenţat de jocul numerologic-nominal. Ştim bine cât de mult ne este determinată viaţa de numele pe care îl primim la botez. Nu întâmplător, arabii, savanţi din vechime şi deţinători de secrete matematice, pun mai multe nume copiilor lor. Cu cât numele este mai complex, cu atât scutul energetic devine mai puternic. Dar ce se întâmplă când forţa şirului de vocale şi consoane întâlneşte maleficul număr 13? Amestecul de forţă divină (protecţia botezului) şi malefică (13) crează o energie unică în cazul persoanelor a căror nume şi prenume însumează 13 litere.

Putem spune că sunt aleşi ai sorţii, dar şi instrumente ale mogulilor care guvernează deasupra tuturor. Folosirea acestor persoane, care de cele mai multe ori sunt introduse în scenă fără a fi anunţate în prealabil, este o practică tot mai des întâlnită în politica forţelor oculte mondiale. Şi iată câteva exemple definitorii: Traian Băsescu, preşedintele României, introdus în ultima clipă în cursa pentru scaunul de şef de stat prin retragerea lui Theodor Stolojan, câştigă alegerile din România şi nu mai cedează funcţia până în prezent. Avem de a face cu un prim exemplu de 13 dominant (numele format din 13 litere). Un alt exemplu, mult mai răsunător de intruziune a maleficului 13 în politica mondială, este Vladimir Putin. Acelaşi scenariu – personaj necunoscut, promovat brusc într-o funcţie importantă şi mai apoi ajunge preşedinte de stat. Aceleaşi forţe dominante, aceeaşi combinaţie de 13 litere în nume. Exemplele sunt nesfârşite şi destinul personajelor la care facem referire e acelaşi.

Dar nu putem trece cu vederea un ultim caz, extrem de recent din istoria unei ţări mici, dar manipulată de interesele marilor puteri. După doi ani şi jumătate de frământări politice, liderii politici de la Chişinău convin asupra numirii unui candidat pentru funcţia de Preşedinte al Republicii Moldova. Şi, ca un magician cu puteri nebănuite, premierul Vlad Filat scoate din mânecă un nume – Viorica Bacalu. Nu cred că are vreun sens să mai numărăm cele 13 litere din nume. De altfel, ca o paranteză, premierul Filat, care se află într-un regres vizibil energetic şi de putere, a renunţat să mai folosească numele lui din acte – Vladimir Filat (13 dominant şi puternic scut energetic) şi îl foloseşte pe acela de Vlad Filat (9 descendent – număr care este cu trei octave sub 13).

În încheiere vă voi reaminti că la Cina cea de taină au participat 13 oameni, în caledarul maya erau cicluri de 13 zile, americanii nu constuiesc niciodată al 13-lea etaj al clădirilor, majoratul băieţilor evrei (Bar Mitzvah) are loc la 13 ani şi, nu în ultimul rând, Sfânta Fecioară din Fatima   s-a arătat credincioşilor, 6 luni la rând, într-o zi de 13.


Posted in , , , , , | Leave a comment

Blog Olympics, se va repeta istoria?

Maine, 3 martie, incepand cu orele 10, va avea loc a II a editie a Blog Olympics, competitie dedicata bloggerilor, organizata de Decathlon Iasi si InOras.ro.

Cum la prima editie am facut parte din Echipa Castigatoare, vreau sa repet performanta si anul acesta. Condusi de capitanul echipei, Pavel, alaturi de Ettiene, Alex, Andrei si Doina, vom intra in competitie in 3 discipline diferite: tir cu arcul, tenis de masa si streetball. Cum la basket nu sunt foarte priceput, sperantele mele stau in castigarea competitiei in celelalte doua discipline.


Tinand cont de performantele obtinute in formule similare la cateva competitii blogerisitce anterioare, sunt increzator ca vom iesi invingatori in cel putin doua discipline! Sa castige cei mai buni!


LATER EDIT: Din nefericire, din cauza unor intamplari neprevazute aparute in ultimul moment nu voi putea participa la competitie. Imi cer scuze fata de coechipieri si le tin pumnii sa castige!

Posted in , , | Leave a comment

Drag de Iasi




Vreau să vă supun atenției un eveniment pe care nu ar trebui să-l ratați. Ceea ce se întâmplă în jurul nostru depinde de noi, respectiv de fiecare individ din comunitate. Noi am făcut primul pas și sperăm, că acesta va fi urmat de mii de pași consecutivi.
Fundația Comunitară Iași organizează Gala ”Drag de Iași”, eveniment filantropic, ce va avea loc joi, 16 februarie 2012, ora 18.30, la Hotel Select, în sala Barroco Restaurant.
Scopul evenimentului este de a strânge cel puţin 14.000 lei, pentru a susține performanța tinerilor cu aptitudini înalte, în cadrul unei licitații unice în Iași – o licitație a lucrurilor “de necumpărat”.

Cauza acestui eveniment este susținerea performanței tinerilor ieșeni cu aptitudini înalte prin Fondul de burse al Fundației Comunitare Iași, lansat prin colaborarea cu RO-Talent. Primele burse vor fi oferite către 5 tineri identificați de RO-TALENT, care au adus performanța în domenii diverse și au reprezentat Iașul cu mândrie pe scenele naționale și din lume.


Pentru cei care nu vor participa la Gală oferim posibilitatea de a contribui printr-o licitație on-line, pentru care am pregătit 3 lucruri speciale: un album al Iașului în ediție limitată, ofertat de Primăria Iași (oferit cadou doar delegațiilor din străinătate ce ne vizitează orașul), un rol de figurant într-un spectacol al Operei Naționale Române Iași și o bijuterie handmade unicat nouvellebyluciana.ro. Vă invit să vă înscrieți la licitația on-line, prin completarea formularului de pe site-ul evenimentului: http://dragdeiasi.ro/online.html

Sunt convins că v-ați dorit ca măcar o dată în viață să apăreți pe scenă într-un spectacol. Acum aveți posibilitatea și în plus ajutați un copil cu performanțe să-și desăvârșească abilitățile.  Cred că a-i ajuta pe cei din jur nu e nici o datorie morală, nici vreo constrângere, ci este un privilegiu.


Posted in , , , , , , , , | Leave a comment

FC Barcelona, campioana turneului ICAR Tours!

Pe un ger caruia aerul cald din "balonul" de la Magic Sport nu i-a facut fata, a avut loc turneul de minifotbal organizat de ICAR Tours pentru bloggerii din Iasi.

Desi pe hartie si in avancronicile de pe bloguri, turneul parea sa fie o afacere intre Barcelona si AC Milan, in teren ostilitatile au produs surprize. Nu in ce priveste echipa castigatoare! :) FC Barcelona, cu o componenta echilibrata in toate compartimentele si cu o asezare tactica flexibila, a dominat turneul zdrobind adversarii cu scoruri fluviu! Si fara sa primeasca gol! Performanta demna de numele purtat.


Titlul de golgeter a fost adjudecat, de asemenea, de un component al echipe blau grana, Manu reusind 8 goluri de senzatie!
Surpriza turneului s-a numit Man Utd, care desi auto-denumita echipa artistilor, a reusit sa invinga AC Milan, o echipa optimista, dar din pacate formata din jucatori, desi talentati, foarte egoisti ;)


Una peste alta, a fost un foarte bun prilej de distractie cu prietenii, in ciuda temperaturilor arctice, atmosfera la sala fiind foarte calda. :)

Posted in , , , | Leave a comment

Advice for newspapers

"To succeed on the Web, you can't just make a Web version of your print paper. You have to build a different product, geared to a different audience—one not bounded by geography or social class."


de aici

Leave a comment

Pretul corect


Tocmai ce m-am intors de la workshop-ul "Pretul Corect" sustinut de Emanuel Martonca.
Au fost 3 ore foarte utile, pline informatii aplicabile imediat. Manu a pregatit temeinic un demers extrem de bine documentat si livrat intr-o maniera interactiva, care a facut asimilarea mult mai usoara.

M-am bucurat sa constat ca unele din cele povestite de Manu despre pricing le folosesc in modul in care stabilim preturile la Wunderkid. Mult mai multe nu le stiam si sunt convins ca aplicarea celor invatate la workshop imi vor influenta pozitiv profiturile.

Nu in ultimul rand, am castigat o carte, "Irationalitatea Benefica" de Dan Ariely.  Asta pentru ca am interactionat cel mai mult dintre participanti. Multumesc frumos, Manu!

Recomand tuturor participarea la acest workshop! Merita toti banii! Considerati taxa de participare o investitie care va vor multiplica profiturile!

Posted in , , , , , | Leave a comment

Cafeneaua Publica - motiv de optimism


Aseara, 30 ianuarie, gazduiti cu generozitate de cafeneaua Phoenix din Pt Unirii, a avut loc prima intalnire sub umbrela Cafeneaua Publica, proiect initiat de amicul Iulian impreuna cu noi cei din Fundatia Comunitara Iasi.

Cafeneua Publica isi propune sa formeze o comunitate de oameni tineri, dornici de implicare in dezbateri si participare la viata comunitara a Iasului.
Concret, vorbim de o serie de intalniri bilunare pentru abordarea unor subiecte de care ne privesc pe toti.
Impreuna speram ca vom crea niste seri mai speciale, din care sa iesim cu idei noi, dezbateri de calitate si mici proiecte pe care sa le implementam repede-repejor! Pe larg aici.

Marturisesc ca eram sceptic in privinta participarii. Am fost placut surprins sa constat ca in Iasi sunt oameni tineri dornici de implicare, cu idei clare si concrete!

Am avut parte de o prezentare excelenta depre masinile viitorului sustinuta de un extraordinar designer. Care locuieste in Iasi! Andrei Avarvarii a desenat si dezvoltat un concept pentru Lamborghini absolut incredibil pe care mi-ar placea sa-l vad realizat.

Eu am avut o prezentarea in stil Pecha Kucha despre ce este, cum functioneaza si ce isi propune Fundatia Comunitara Iasi. Feedback-ul la cald a fost pozitiv.

Ce-i mai important este ca am reusit sa strangem 180 de lei pentru a finanta un proiect in comunitate. Am strans si cateva idei foarte faine si utile pe care va invit la le votati aici.

Sunt optimist in ce priveste coagularea unei comunitati functionale care sa genereze si sa implementeze proiecte cu impact in comunitate. Urmatoarea generatie de filantropi locali prinde usor, usor viata si incepe sa influenteze pozitiv. Minunat!

Urmariti pagina de Facebook pentru a afla cand vor avea loc urmatoarea editie si veniti sa punem lucrurile in miscare. Puterea sta in numere!

Posted in , , , | Leave a comment

15 de Icar Tours prin fotbal



Uite o idee foarte faina propusa de Icar Tours, in parteneriat cu BlogIasi.Net.
Cunoscuta companie de turism iesean aniverseaza 15 ani de existenta si unul dintre evenimentele prin care vor celebra aceasta varsta frumoasa este o competitie sportiva adresata bloggerilor ieseni.
Cu ocazia acestei aniversări, se vor organiza 15 evenimente despre care puteţi afla mai multe pe blogul Icar Tours Iaşi sau pe Pagina lor de Facebook.



Pe data de 11 februarie, începând cu ora 15.00 va avea loc evenimentul sportiv organizat de Icar Tours Iaşi, pe terenul de la Magic Sport Pub din Tudor. Evenimentul sărbătorește 15 ani de la înființarea Icar Tours și se adresează bloggerilor ieşeni şi constă într-o competiţie amicală pentru iubitorii fotbalului. Vor fi 3 echipe, fiecare dintre acestea reprezentând destinaţii turistice unde fotbalul este rege. Aşadar, bloggerii care vor să participe la eveniment pot face parte din următoarele echipe:

FC Barcelona
Manchester United
AC Milan

Pe lângă faptul că facem nişte mişcare şi ne întâlnim cu toţii la discuţii şi bere  mai sunt şi alte lucruri care sigur vă vor capta atenţia. Iată câteva dintre ele:

- fiecare participant va avea un tricou personalizat în culorile echipei din care face parte, cu numele jucătorului şi cu cifra 15.
- la finalul evenimentului participanţii vor primi diplome pentru participare.
- vom avea bere pentru “a ne răcori”
- vor fi 2 premii importante pentru participanţi.
Cel care va da cele mai multe goluri va câştiga un weekend pentru 2 persoane la Lostriţa iar unul dintre          participanţi va câştiga de asemenea un weekend pentru 2 persoane la Perla Sărişorului – acordat prin tragere la sorţi. Un participant poate câştiga 1 singur premiu.

Eu m-am inscris in echipa castigatoare :) Ca de obicei!
Adica FC Barcelona, alaturi de Pavel, Manu, Paul si Ettiene




Posted in , , | Leave a comment

Viitorul apartine celor curiosi!


The Future Belongs to the Curious from Skillshare on Vimeo.

Invatam pe tot parcursul vietii, din prima zi pina in ultima. De aceea continuam sa exploram, sa ne punem intrebari, sa descoperim, invatand cu pasiune, absorbind cu toata fiinta.
Viitorul apartine celor curiosi!

Leave a comment

iPlan

La recomandarea unui bun prieten, m-am inscris in programul iPlan, un program de planificare strategica de business implementat de The Network.
Dupa ce am trecut prin cateva etape de evaluare a competentelor manageriale, am avut surpriza sa fiu selectat pentru a participa la Markstrat,  un seminar de 3 zile unde am simulat intr-un mediu extrem de competitiv, planificare strategica de marketing.


Markstrat este o simulare online concepută pentru predarea conceptelor de marketing strategic. Este foarte eficient pentru învăţarea de concepte strategice, cum ar fi strategia de portofoliu de branduri, segmentare şi strategii de pozitionare.

Markstrat este pur şi simplu cel mai bun instrument pe care l-am am folosit în dezvoltarea gândirii strategice, precum şi in dezvoltarea ablitatilor analitice. Este instrumentul perfect pentru cei care doresc să aplice concepte de afaceri într-un mediu extrem de competitiv, dar fără riscuri.

Nu am nici o ezitare în a concluziona că standardele de analiză în marketing, managementul marketing-ului şi strategia de marketing obtinute in cadrul seminarului organizat de The Network sunt mult mai mari decât ai obtine in urma participarii la cursuri teoretice.

Posted in , , , , , | 2 Comments

Visit Romania


This is post is dedicated to my foreign readers and friends, which never been to Romania and want to know a little bit more about my beautiful country and about our contribution to the world.
Hopefully, you will see that Romanian are smart, talented and good :)








Advertising Agency: Graffiti BBDO Bucharest, Romania
Creative Director: Mihai Gongu
Art Director: Adi Ghita
Copywriter: Mihai Gongu
Illustrator: Adi Ghita

from here

Posted in , , , , , , , , , , | Leave a comment

Romanii sunt destepti!

Sunt convins ca te deranjeaza modul in care suntem priviti, noi romanii, in strainatate. Exemplele recente din Franta si Italia sun elocvente. Cum ar fi sa schimbam imaginea asta?

La o simpla cautare pe Google "romanii sunt", sugestiile automate generate de motorul de cautare l-ar jigni chiar si pe cel mai indiferent roman.
Provocarea este urmatoarea: pana pe 1 decembrie, romanii sunt invitati sa caute pe Google sintagma „romanii sunt destepti” in cat mai multe limbi: „les roumains sont intelligent”, „romanians are smart” etc.

Cu cat se efectueaza mai multe cautari cu aceasta sintagma, cu atat mai mult vor creste sansele sa schimbam sugestiile automate generate de motorul de cautare. Si, in final, sa schimbam si imaginea romanilor pe internet.

Intra pe http://www.romaniisuntdestepti.ro si hai sa schimbam imaginea Romaniei! Vezi in clipul de mai jos cum.

Posted in , , , | Leave a comment

Turnul Nostru prinde viata!



Turnul Nostru, a câştigat marea finală a concursului Pepsi Refresh. Acest proiect de revitalizare urbană îşi propune să renoveze un vechi turn de apă din apropierea celei mai circulate pasarele pietonale din Iaşi.

Mărturisesc că admir curajul Pepsi România de a investi în comunități. Cred ca acesta este viitorul implicarii companiilor. Doar in acest mod, comunitatile vor fi incurajate sa aiba initiativa si sa decida ce-si doresc imbunatatit in comunitate. Genul acesta de finanțări îl vom acorda și noi la Fundația Comunitară Iași. Este incredibil cata încredere iti da primirea unui astfel de grant!

În același timp, competiția Pepsi Refresh mi-a oferit ocazia să învăț despre cum se evaluează un proiect, despre cât de importantă este prezentarea lui astfel incât să convingi audiența și comitetul de finanțare/juriul. Oricât de bună o idee, este foarte important ca proiectul să fie relevant, coerent, fezabil, articulat și să demonstreze impactul asupra comunității unde va fi implementat.
Jos pălăria juriului, format din Cristina Bazavan, Cabral și Mihai Dobrovolschi pentru modul în care au jurizat. O foarte bună lecție, predată live! Și asta nu pentru că am câștigat.

Dincolo de conceptul arhitectonic şi soluţiile tehnice aplicate, proiectul Turnul Nostru se doreşte a a fi un simbol al implicării cetăţeneşti.
În spatele acestui proiect se află o echipa de tineri profesionişti, o echipă de oameni care cred că pot schimba oraşul în mai bine. Cu toţii suntem conştienţi că greul de acum începe dar suntem încrezători şi bucuroşi că primul pas, l-am făcut atât de bine.
Rezultatele se vor vedea pe 18 februarie 2012, cand vom inaugura Turnul Nostru.

Vă mulţumim pentru sprijin şi ne bucurăm că aţi avut încredere în noi!

Inchei cu momentul anuntari castigatorilor suprins de Adrian Ciubotaru.

 

Posted in , , , , | Leave a comment

Doneaza 2 euro pentru Spitalul Sf. Maria


Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii “Sf.Maria” Iaşi este cea mai importantă unitate sanitară din regiunea Nord-Est a ţării pentru copii cu vârste între 0-18 ani. Aici se internează anual peste 60.000 de pacienţi.

La momentul actual, este imperios necesară continuarea procesului de reabilitare şi modernizare a spaţiilor hoteliere şi administrative, din cauza existenţei unui grad major de degradare, atât din punct de vedere arhitectural (pereţi, pavimente, tâmplărie exterioară şi interioară), cât şi în ceea ce priveşte instalaţile sanitare, electrice şi termice. Sectoarele ce necesită intervenţii urgente sunt Clinica Chirurgie pediatrică I şi Sectorul septic, Clinica Pediatrie generală IV şi Bucătăria dietetică, spaţii unde sunt trataţi anual peste 8.000 de copii de către 100 de cadre medicale.

Fundaţia Scheherazade a lansat un proiect ambiţios de renovare a spitalului de copii "Sf. Maria" din Iaşi, aflat în prezent într-o stare critică de funcţionare. Proiectul, intitulat „Copiii fac bine”, se desfăşoară sub Înaltul Patronaj al Preşedintelui României.

Până pe data de 15 noiembrie 2011, toţi cetăţenii care vor să facă o donaţie de 2 euro pentru a contribui la reabilitarea spitalului „Sf. Maria” din Iaşi pot trimite un SMS la numarul 879, disponibil în reţelele de telefonie mobilă Orange, Vodafone şi Cosmote, sms pentru care nu se va percepe TVA. 

Posted in , , , | Leave a comment

Facebook in Romania


34% dintre utilizatorii romani de Facebook acceseaza reteaua de pe mobil.

Una din cifrele interesante din infographic-ul de mai sus.
Foarte interesante evolutiile celorlalte retele. Adoptarea rapida a FB in .ro a dus la prabusirea Hi5. Nici Neogen nu sta mai bine. Iar Twitter-ul este steady. Chiar sunt surprins ca nu are o rata de adoptie mai mare.
Sa fie oare de vina locvacitatea romanilor? :)

Posted in , , , | Leave a comment

The Universal Principles of Persuasion



"We use language for various purposes. We describe the world. We ask questions. We issue commands. We make agreements. And we try to persuade. Marketers and advertisers try to persuade people to buy products. Public relations specialists try to persuade people to have positive perceptions of organizations. Political consultants try to persuade people to support causes and candidates. Executives try to persuade people to work effectively, to agree to a contract, to accept a job, and so on. Parents try to persuade children to listen to them. Attorneys try to persuade people to favor their clients. All those activities have something important in common. Marketers, advertisers, public relations specialists, political consultants, executives, and lawyers, in fact all of us, are advocates either full time or part time. When we seek to convince someone, we are in the business of practical persuasion, of persuading people to change their minds or do things.

You might expect, given the number of people engaged in advocacy and the importance of what they do, that there would be a comprehensive, well-established theory of how to do it. You would be wrong. There is no such theory. People learn to be advocates by the seat of their pants.
We aim to remedy that. This paper is about developing effective advocacy strategies. It elaborates a novel theory that organizes and systematizes the process of constructing persuasive cases in support of desired conclusions."

Download an impressive theoretical work about persuasion and advocacy

Leave a comment

NetCamp 2011





Pe 22 noiembrie prietenul Manafu organizeaza NetCamp, cel mai vechi event de antreprenoriat online de la noi, lansat acum 4 ani.
Anul acesta, programul NetCamp se va dezvolta pe doua directii. Pe de o parte, va fi un ghid de lansare a afacerilor pe Internet printr-un workshop dedicat sustinut de antreprenori cu experienta si o competitie de proiecte web. Pe de alta parte, evenimentul va reprezenta locul de intalnire al designerilor si developerilor web si mobile, propunand o serie de seminarii si sesiuni de networking.

NetCamp a fost prima mare conferinta despre Internet, dedicata antreprenorilor publisherilor online. Astazi, la a cincea editie, este un eveniment complex ce se adreseaza atat celor care vor sa lanseze o idee online, cat si celor care creeaza proiecte web & mobile.

Editia de anul acesta, din 22 noiembrie, isi propune sa atraga un nou val de antreprenori online si sa ofere creatorilor de Internet si aplicatii mobile un loc de intalnire si dezbateri.

Daca ai o idee sau un proiect web
Inveti cum sa o / il lansezi cu succes, ce provocari te asteapta si mai ales cum treci peste ele. Start-Up Now! va fi sesiunea la care trebuie sa participi. http://www.netcamp.ro/2011/start-up-now/

Te inscrii cu ideea sau proiectul deja existent la Net Start-Up, o competitie care iti ofera expunere, dar mai ales sfaturi concrete si utile de imbunatatire. E cea mai buna cale de a te testa ca antreprenor. http://www.netcamp.ro/2011/net-start-up/

Daca dezvolti proiecte web si mobile
WeWorkWeb iti ofera locul de dezbatere a celor mai noi tendinte si tehnologii. http://www.netcamp.ro/2011/weworkweb/

MobileDev ramane in continuare singurul eveniment din Romania care strange dezvoltatorii de aplicatii mobile pe orice cele mai importante platforme. http://www.netcamp.ro/2011/mobiledev/

Si pentru a oferi acces la eveniment unui numar cat mai mare doritori, organizatorii au taiat foarte mult taxele de participare si au gandit pachete pentru orice buzunar.

Iar daca esti student, poti primi o invitatie daca raspunzi creativ la o intrebare. http://www.netcamp.ro/2011/bursele-ursus/

Totul e descris pe www.netcamp.ro

Posted in , , , | Leave a comment

Turnul Nostru



Fundaţia Comunitară Iași îşi propune să aducă împreună oamenii buni şi cauzele care merită susţinute spre beneficiul întregii comunitati.
Sustinem proiectul "Turnul Nostru", care va transorma turnul de apa de la Gara intr-un reper urban al Iasului si va fi un furnizor de voie buna pentru o suta de oameni ce trec pasarela zilnic.
Voteaza acest minunat proiect. Pentru ca ne dorim ca Iașul să devină orașul în care ne face plăcere să locuim și cu care ne putem mîndri!
Aflati mai multe despre proiect accesand  http://www.turnulnostru.ro/index.html


Intra pe https://apps.facebook.com/pepsi-romania/idea/1020

Va multumesc! 

Posted in , , | Leave a comment

iSad


"You have to trust in something -- your gut, destiny, life, karma, whatever. This approach has never let me down..." SteveJobs

image from here

Posted in , , , | Leave a comment

Stay curious

Adopting and encouraging a culture of constant learning sounds exhausting, but it may well be the only way to stay sane. Learn to code, get comfortable in the wild, stay open, stay curious. A phrase used often at BBH and which turned up on our login screens this summer is perhaps an apt way to close: “Do interesting things and interesting things will happen to you.”Building A New Agency OS - Google #Firestarters
View more presentations from Mel Exon

More here

Posted in , , , , | Leave a comment

O viata poate depinde de tine!




Campania “O viata poate depinde de tine”, realizata Asociatia React, a pornit de la o serie de statistici alarmante cum ar fi:
- 3 din 4 apeluri la 112 sunt false urgente: 73% din totalul apelurilor inregistrate in perioada ianuarie-august 2011 sunt, practic, apeluri facute in joaca sau accidental de catre cei care suna, doar 27% sunt apeluri reale;
- La nivel national, judetul Covasna este judetul care a inregistrat cel mai mare numarul de apeluri false (in aceeasi perioada monitorizata de catre Serviciul de Telecomunicatii Speciale) - 86,86% apeluri abuzive. In Bucuresti, 1 din 2 apeluri sunt false (procentul apelurilor abuzive se ridica la 55,6%);
- La serviciul de urgenta 112, se inregistreaza peste 2000 apeluri/ ora; 60% din totalul apelurilor reale solicita interventia echipajelor medicale de urgenta;
- Orice apel fals inregistrat la 112 poate intarzia sau chiar determina moartea unei persoane care are nevoie reala de ajutor: in 2010, s-au inregistrat 8477 de victime grav ranite in accidente de masina (23 de oameni raniti grav/ zi)
- In ceea ce priveste masurile de prim ajutor, acestea “pot face diferenta intre viata si moarte”: dureaza 3 minute ca o persoana aflata in stop respirator sa moara, 5 minute pana la sosirea ambulantei si mai putin de 1 minut pana la deschiderea cailor aeriene printr-o manevra de prim ajutor.

Materialele de promovare, inclusiv spoturile si site-ul, au fost asigurate de Vodafone, iar televiziunile vor acorda spatiu gratuit.

Te rog sa sustii campania care lupta impotriva abuzurilor. Cred sincer ca daca multi bloggeri preiau campania, avem sansa sa atingem cu mesajul cat mai multi oameni si chiar sa schimbam ceva. A fost anuntata astazi dimineata de cel care ne-a dat SMURD, Raed Arafat, un om care merita - cred eu - tot respectul si admiratia.

Leave a comment

Sampler.ro

Prietenul Manafu imi semnaleaza aparitia unui tool extrem de interesant si de util pentru boggeri si blogosfera.
Este o carte de vizita online ce cuprinde informatii relevante pentru cei ce deruleaza campanii in blogosfera.
Proiectul, sampler.ro, a fost pus in practica de Dragos (Haotik.ro) si este in Beta acum. Se pare ca functioneaza!


Ideea este crearea unei obisnuinte pentru bloggeri de a se prezenta pe limba oamenilor de marketing si comunicare, cu cifrele relevante, si sa ofere companiilor acele date pe care nu stiu unde sa le caute adesea. E o situatie win-win.

Sampler.ro include pe de o parte informatii statice (introduse manual) si informatii dinamice (preluate automat) pentru a oferi un profil cat mai actualizat.

Ce parere aveti? Credeti ca o sa-l folositi?

Posted in , , , , , | Leave a comment

Schimba lumea in doar 5 minute. In fiecare zi



Pot nistte copii de clasa primara sa schimbe lumea in doar 5 minute?
Video-ul de mai sus demonstreaza cum pe parcursul unei saptamanii le ia doar 5 minute unor copii sa aiba un impact pozitiv asupra lumii.
De la reciclare, la plantarea de fructe si legume, pina la a spune glume :)

Ar trebui sa ne educam copii inca din frageda pruncie sa invete sa-si puna o amprenta pozitiva asupra lumii in care traiesc.
Excelenta initiativa!

Gasiti mai multe aici

Leave a comment

The story about us people and our consumptions



We are persuaded to
Spend money we don’t have
On things we don’t need
To create impressions that doesn’t last
On people we don’t care about

from here

Leave a comment

Licitatie de....barbati!

Cred ca deja ati auzit de Belva. Multe dintre voi le cititi zilnic, daca nu o facei, ar trebui!

Ei bine, Belvele implinesc 1 an de exisenta. La cat mai multi si buni, fetelor!
Cu acesta ocazie organizeaza un eveniment foarte interesant. O licitatie de barbati in scopuri caritabile.
Cand am fost invitat de Andreea sa ma "ofer" spre licitatie, am fos mai mult decat bucuros. 

Sunt convins ca ne vom distra si vom face si bine in acelasi timp. O avertizez pe cea care ma va castiga ca va avea de muncit pentru a-si justifica achizitia :) 
Ne vedem pe 6 septembrie! Pregaiti banii, fetelor!

Sati cu ochii pe Belva pentru detalii.

Posted in , | 2 Comments

Ad Chat

Today, I appeared in Adland's "Ad Chat" series.

Here is a small part of it:


If you could meet with anyone in history (dead or alive), who would it be and why?
Mikhail Baryshnikov. I would love to spend some time talking with him about emotions, dance, art, humanity, happiness. “Dance as though no one is watching you. Love as though you have never been hurt before. Sing as though no one can hear you. Live as though heaven is on earth.”

You can read the whole bit here

Leave a comment

Flights of Genius


Ogilvy & Mather New York and Joshua Liner Gallery unveil a series of commissioned murals by celebrated artist Stephen Powers that reinterpret the words and quotes of agency founder David Ogilvy.

Power’s bold graphic style, reminiscent of vintage advertising illustrations puts a unique emphasis on famous Ogilvy sayings and transforms them into actionable words designed to inspire the viewer. Painted in bright colors on the North stairwell of the agency’s headquarters office, the murals run from the first to the 11th floor of the office building.

The murals are being unveiled to coincide with the 100th birthday of David Ogilvy, one of the most influential and important figures in modern advertising. Awesome!



Leave a comment

"Echipa Castigatoare" la Blog Olympics

Ieri la Blog Olympics am invatat/predat o lectie de naming foarte utila!
Cum spune vorba latina "Nomen est omen", adica numele este un semn prevestitor, a castigat echipa cu numele "Echipa Castigatoare", a carui mandru membru am fost :)
Echipa de pe ultimul loc a purtat numele predestinat "Echipa fara nume". Bine, toata lumea a castigat cate ceva, dar ramane lectia.
Aveti grija, in general, cum va alegeti numele! Conteaza!

Multumesc Alex pentru ca m-a selectionat in echipa a carui capitan a fost. Multumesc colegilor din echipa: Ducu, Remus, Gabi, Manu (golgeterul turneului), Cezar, Crina, Ioana D si Ioana.
Ne-am distrat in ciuda atmosferei fierbinti provocate de un soare dogoritor. La gratarul de dupa, aratam toti ca niste tractoristi veniti de la arat :))

Felicitari organizatorilor: inoras.ro, Dechatlon. Great job, Mono and the rest of the bunch!
Asteptam si editiile din celalte orase pentru a castiga finala nationala :)

1 Comment

Blog Olympics

Particip la Blog Olympics! In "Echipa Castigatoare" a lui Alex. Nu puteam fi decat intr-o echipa castigatoare.
Ramane sa o mai demonstram si in teren.

Blog Olympics – Eveniment sportiv adresat comunităţii bloggerilor ieşeni – 10 iulie 2011 – organizat de InOras.ro & Decathlon Iasi.


Adica Duminica 10 iulie facem sport: fotbal si baschet. Evenimentul e adresa bloggerilor in special, dar nu numai. Blog Opympics promoveaza ideea de a face sport dar si de distractie in aer liber in acelasi timp. Se doreste ca acest eveniment sa aiba loc in mod periodic, in diverse combinatii de sporturi si jocuri distractive.


Info:
- Inscrierile se fac pana pe 7 iulie, pe blogurile capinatilor de echipa Negru, Cipoc, Somnulescu si Stefan.
- Locatia desfasurarii evenimentului: Era Shopping Park in incinta bazei sportive a Decathlon Iasi.
- Data: evenimentului Blog Olympics va fi in data de 10 iulie 2011
- Mai multe pe pagina de Facebook a evenimentului

Hai la joaca!

Posted in , , , | Leave a comment

How Marketers Are Using Social Media

- Marketers place high value on social media: A significant 90% of marketers indicate that social media is important for their business.

- Measurement and integration are top areas marketers want to master: Onethird of all social media marketers want to know how to monitor and measure the return on investment (ROI) of social media and integrate their social media activities.

- Social media marketing takes a lot of time: The majority of marketers (58%) are using social media for 6 hours or more each week, and more than a third (34%) invest 11 or more hours weekly.

- Video marketing on the rise: A significant 77% of marketers plan on increasing their use of YouTube and video marketing, making it the top area marketers will invest in for 2011.

- Marketers seek to learn more about Facebook and blogging: 70% of marketers want to learn more about Facebook and 69% want to learn more about blogging.

- The top benefits of social media marketing: The number-one advantage of social media marketing (by a long shot) is generating more business exposure, as indicated by 88% of marketers. Increased traffic (72%) and improved search rankings (62%) were also major advantages.

- The top social media tools: Facebook, Twitter, LinkedIn and blogs were the top four social media tools used by marketers, in that order. Facebook has eclipsed Twitter to take the top spot since our 2010 study.
- Social media outsourcing underutilized: Only 28% of businesses are outsourcing some portion of their social media marketing.

You can find more interesting findings on the report the can be downloaded from here

Posted in , , | Leave a comment

This new infographic from CMO.com may be helpful for you to pass along to your boss and help explain the value of the various social media platforms out there.

What do you think of the infographic? Any platforms or tools you don’t see on here that you would include?

Leave a comment

Why planners and creatives should become best friends

Very useful presentation about why planners and creative should become best friends. They are complementary and this presentation ilustrate very well with videos and nice graphics. Enjoy!

View more presentations from Boondoggle

Posted in , , | Leave a comment

Statistics Poetry

A WORD ON STATISTICS

by Wislawa Szymborska
(translated from the Polish by Joanna Trzeciak)

Out of every hundred people,
those who always know better:
fifty-two.

Unsure of every step:
almost all the rest.

Ready to help,
if it doesn't take long:
forty-nine.

Always good,
because they cannot be otherwise:
four -- well, maybe five.

Able to admire without envy:
eighteen.

Led to error
by youth (which passes):
sixty, plus or minus.

Those not to be messed with:
four-and-forty.

Living in constant fear
of someone or something:
seventy-seven.

Capable of happiness:
twenty-some-odd at most.

Harmless alone,
turning savage in crowds:
more than half, for sure.

Cruel
when forced by circumstances:
it's better not to know,
not even approximately.

Wise in hindsight:
not many more
than wise in foresight.

Getting nothing out of life except things:
thirty
(though I would like to be wrong).

Balled up in pain
and without a flashlight in the dark:
eighty-three, sooner or later.

Those who are just:
quite a few, thirty-five.

But if it takes effort to understand:
three.

Worthy of empathy:
ninety-nine.

Mortal:
one hundred out of one hundred --
a figure that has never varied yet.


Wislawa Szymborska won the 1996 Nobel Prize for literature. Her most recent book in English is View With a Grain of Sand (1995). She lives in Krakow, Poland.

Posted in , | 1 Comment

Bilantul Responsabilitatii Sociale pe 2010


Prietenul Dragos mi-a adus in atentie posibilitatea de a pune umarul la imbunatatirea impactului pe care il are implicarea companiilor din Romania in domeniul social.
Asa ca voi raspunde chestionarului de pe Responsabilitate Sociala.

1. Care sunt primele 3 companii pe care le apreciezi cel mai mult pentru cum s-au implicat in societate in 2010 si de ce?
Cum de curand sunt preocupat de dezvoltarea comunitatilor, prin implicarea mea in fondarea Fundatiei Comunitare Iasi, apreciez foarte mult acest gen de abordari.
Imi vine in minte BRD, prin sustinerea proiectului YouthBank. Programul YouthBank incurajeaza responsabilizarea tinerilor, initiativa civica si contribuie la dezvoltarea comportamentului filantropic al acestora. Un poiect minunat, implementat de ARC si de fundatiile comunitare acolo unde ele exista, cu un impact exceptional!

O alta companie pe care o apreciez pentru felul in care se implica in comunitate este Provident. Ei au finantat si au implemantat, alaturi de parteneri locali, proiectul "Fiecare parc are povestea lui", unde au amenajat un parc sau un loc de joaca, la propunerea comunitatii locale.

Un alt treilea exemplu drag mie este Vodafone, alaturi de Habitat for Humanity, care a construit locuinte protejate pentru tinerii cu dizabilitai. Fundatia Vodafone susţinut integral proiectul, atât financiar, cît şi cu echipe de voluntari care au lucrat pe şantier timp de 2 săptămâni. E important de menţionaz că fundaţia Vodafone alocă fiecărui angajat 2 zile de voluntariat (plătite), pe care acesta le poate folosi în beneficiul comunităţii în care trăieşte.

2. In ce masura marile companii au raspuns in 2010 asteptarilor tale in privinta implicarii in societate?
In mare masura sunt multumit de implicare companiilor in societate, desi este loc de mai mult. Mult mai mult! Mi-as dori o mai mare implicare la nivel local, in dezvoltarea comunitatilor, in promovarea spiritului filantropic in mediul corporatist. De asemenea, companiile locale pot face mult mai mult, mai ales ca ele sunt mai aproape de problemele comunitatii.

3. Ce asteptari ai de la companii in privinta responsabilitatii sociale pentru 2011?
Cum spuneam si mai sus, mi-as dori o mai mare atentie catre dezvoltarea comunitatii. Odata cu dezvoltarea fundatiilor comunitare la nivel national (sunt deja 5 si se vor mai infiinta in scurt timp altele 3), companiile pot sa-si creeze cu ajutorul fundatiilor comunitare, fonduri numite, care sa poarte numele companiei, cu ajutorul carora pot finanta proiecte venite din comunitate sau pot desemna ele ariile de interventie, cu conditia sa aiba relevanta comunitara.

4.Ce esti dispus sa faci pentru a le stimula pe companii sa fie mai responsabile in 2011?
Deja o fac, prin implicare mea in miscare de dezvoltare a fundatiilor comunitare din Romania si prin implicarea directa in infiintarea celei din Iasi. Pot pune la dispozitie expertiza dobanditata in furnizarea de servicii profesioniste in filantropie, astfel incat impactul contributiei companiilor sa fie transparent si relevant.
Voi sustine orice implicare in dezvoltare comunitara, prin aducerea la cunostinta publicului larg proiectele finantate de companii. In plus, pun la dispozitie timp si resurse pentru ca finantarile sa aiba efectul scontat atat pentru beneficiari cat si pentru donatori.

Voi ce parerea aveti? Credeti ca mediul de afaceri se implica de ajuns in societate? Ce cauze ar trebui sa sustina?

Posted in , , , , , | Leave a comment

Am fost la smsiasi


Care sunt ingredientele unui eveniment de succes?
Eu zic ca dincolo de calitatea speakerilor, tre' sa fie si un public interesat, care sa puna intrebari, mai ales incomode, sa starneasca conversatia.
Smsiasi a avut toate astea! A fost cel mai bun eveniment de social media/business organizat in Iasi in ultimii 5 ani.
Prezenta masiva formata din bloggeri, oamenii de business, specialisti in social media, antreprenori a facut ca Iasul sa fie, vineri 4 martie, in centrul atentiei in .ro.
Ma bucur ca am avut ocazia sa particip, atat in calitate de speaker cat si sa-i urmaresc pe ceilalti colegi invitati. Am reintalnit oameni dragi pe care nu-i mai vazusem de la inceputurile blogosferei romanesti, am cunoscut altii noi. De la toti am invatat cate ceva si le sunt recunoscator ca si-au facut timp sa ne impartasesca din expierenta lor.

Sunt convins ca smsiasi va fi punctul de referinta pentru o coagulare a social media locale, astfel incat sa reusim sa crestem businessul in zona asta.
Multumesc Biz ca ati venit la Iasi. Va mai asteptam!

Gasiti fotografii la Bogdan Todireanu, la Marius Sescu, la Piticu si pe la altii participanti la eveniment.
De asemenea, puteti citi cum a fost aici, aici, aici, aici, aici si aici. Si in alte multe locuri.

Posted in , , | 3 Comments

Diesel Island, land of stupid and home of the brave



WE, AT DIESEL, HAVE A STUPID DREAM.
What would it be like to start a nation from scratch?
To take what is great from the countries we know and ditch what is bad.
To re-write the laws.
To right social wrongs.
A country for only the brave.

Check out this set from the "Stupid" campaign. Nice development of the initial idea.

Posted in , , , | Leave a comment

EF - Traieste limba!

O stiu din experienta. O limba straina o inveti cel mai bine la ea acasa. Reclamele astea se bazeaza pe acest insight.

Privindu-le, te inspira sa calatoresti, sa mergi sa vezi locurile alea, sa-ti faci noi prieteni, sa experimentezi culturile respective la ele acasa. Sa te indragostesti de un oras, de o noua viata. 
Reclame tipografice absolut uimitoare care te iti arata sa traiesti limba!









Si inca ceva. Sunt filmate cu Canon 5d Mark II. Impresionant!

Posted in | 1 Comment

The Psychology of Color

One of the most fascinating and overlooked elements web designers tend to overlook is the influence of color on their website visitors. While a color palette may look visually pleasing, is it psychologically pleasing? When you go to design your next website pay special attention to your color choices and what they actually mean.


Leave a comment

Brand Strategy



For everyone to understand what is brand strategy watch and learn.

Leave a comment

Antreprenoriada


Observ din ce in ce mai multa aplecare spre antreprenoriat, fie din partea guvernului, fie initiative private finantate din fonduri europene.
O asemenea oportunitate este "ANTREPRENORIADA - training pentru lansare şi dezvoltare în afaceri”, un proiect finantat din fonduri UE care se adreseaza persoanelor care doresc să porneasca o afacere si întreprinzătorilor actuali, dornici de a-şi dezvolta competenţele necesare creşterii eficienţei organizaţionale.

Proiectul este implementat de Edurom, în vederea generării de noi afaceri şi creştere a celor existente.

Pe parcursul celor 28 de luni vor avea loc în oraşele Iaşi, Bucureşti, Piatra Neamţ, Galaţi, Braşov, Ploieşti, Constanţa, Suceava şi Bacău conferinţe de informare în vederea încurajării antreprenoriatului precum şi două programe de formare şi dezvoltare în antreprenoriat.
Inscrierile la aceste conferinţe şi programe de formare se vor realiza prin intermediul unui portal dedicat, www.antreprenoriada.ro

Scopul final al proiectului este ca 135 de persoane să îşi definească în scris un plan de afaceri pe care să îl implementeze ulterior în piaţa din România. Planurile de afaceri vor fi jurizate iar cele mai viabile idei vor fi susţinute financiar în etapele iniţiale.

Ai idei de afaceri, vrei sa-ti schimbi viata si sa fii propriul stapan?
Inscrie-te acum!

Posted in , , , | Leave a comment

HP TouchPad


HP has just announced its entrant to the quickly crowding tablet market: the TouchPad. Built on Palm's WebOS, it's one of the few new tablets to not run Android.


The 9.7-inch tablet is due to be released this summer, coming loaded with a 1.2GHz dual-core Snapdragon processor, on-board gyroscope, accelerometer, compass and either 16GB or 32GB of on board storage. You get a front-facing camera, too. The first version will be Wi-Fi only, but look for both 3G and 4G models to come rolling out before too long.

Leave a comment
Un produs Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.