Test de creativitate


Scoala Norvegiana de Studii Creative isi propune sa pregateasca oamenii pentru o serie de profesii in cadrul industriilor creative. O idee foarte frumos livrata.





Tu cat de creativ esti?

Poti sa verifici aici: http://kreativitetstesten.no/en/

Posted in , | Leave a comment

Ferestre din New York

Windows from New York este un demers al designerului Jose Guizar prin care publica, sapatamanal, o ilustratie a unei ferestre caracteristice unui cartier newyorkez. 
Foarte frumos! Mi-ar placea sa vad asa un proiect despre ferestrele Iasului.





Posted in , , , , , | Leave a comment

Sapte opinii despre planning de la Jon Steel




Fii de folos.Valoarea reala a unui planner este de a rezolva probleme și de a veni cu soluții simple. Inteligența este pur și simplu un mijloc pentru atingerea scopului.
Scoate cei mai bun în altii. Acționeaza ca un catalizator pentru ceilalți prin asigurarea condițiilor pentru gandire creativa in cunostinta de cauza.
Fii o placa turnanta, nu numai intre oameni, ci si între branduri și publicurile cu care interactioneaza.
Dezvolta o înțelegere profundă a motivațiilor si instinctelor umane.
Poseda o experiență de viață reala. Ieși din birou pentru a experimenta lumea reala și a înțelege oamenii si vietile lor.
Creaza-ti un program de lucru, atat în interiorul cat și în afara biroului pentru a genera cele mai bune idei și insight-uri.
Fie analogic sau digital, sarcina principala a oricarui planner este sa înțeleaga cum comunica oamenii.

Posted in , , , | Leave a comment

Structura trendurilor


Posted in , , , | Leave a comment

Upside Down lanseaza shop online pe 12 februarie!



Scriam acum ceva vreme despre un proiect al unor tineri ieseni care-si propunea sa transforme deseurile reciclabile in produse utile, frumoase si de calitate. Proiectul are o componenta de antrepriza sociala foarte pronuntata si are un impact pozitiv asupra mediului inconjurator.

Upside Down a castigat competitia Social Impact Award, unde a obtinut o finantare de 4000 de euro pentru faza de start-up. Ei bine, au urmat pasii spre dezvoltare produse, iar pe 12 februarie 2013 se lanseaza magazinul online.


Upside Down reutilizeaza ambalaje din tetra-pak, camere de cauciuc, bannere uzate si resturi de materiale textile din Romania.
Produsele lor includ genți, portofele si alte accesorii pe care le vor comercializa prin intermediul magazinului online.
Pot realiza personalizarea anumitor articole pentru evenimente: coperti de carti, mape, sacose, genti de conferinte, conform dorintelor clientilor.

Intrati www.upside-down.ro. Nu veti regreta! Au o oferta foarte frumoasa!

Posted in , , , , | Leave a comment

The Elements of Style Rap


The Elements of Style este un manual esential pentru oricine se doreste a fi scriitor.
Multi considera ca nu te poti numi scriitor pana cand l-ai citit.
Acest lucru nu inseamna, totusi, ca exista doar o singura cale de a invata lectiile din manual.
Cu versuri de genul "…always write with intent / each word precious / like Benjamins that you spend…”,
rap-ul facut de tipii astia este cu siguranta o abordare relevanta la vremurile. In plus este si foarte amuzanta :)

Rappin' on!


Leave a comment

2% pentru Iasi!



În Iași se mișcă peste 250 000 de oameni, chiar și într-o zi ploioasă. Dintre aceștia, mulți iubesc acest oraș, cu bune și cu mai puțin bune. Acest film este despre aceștia din urmă, care au acceptat să stea de vorbă cu echipa Fundației Comunitare Iași.

Ție de ce îți place Iașul?

Posted in , , | Leave a comment

TR3I ANIMAT

http://inimaorasului.ro/wp-content/uploads/2013/01/Tr3i-Animat_www.inimaorasului.ro_.jpg

“Dulce, acrisor si ceva fermecator” – ingredientele pentru seara pregatita de YouthBank Iasi.
Tr3i Animat: teatru, muzica si film.

Desprinde-te de cotidian, intoarce-te in timp, pe vremea cand erai copil! Tinerii "bancheri" au selectat cele mai indragite desene animate, iar Madalina Lefter si Teatrul Studentesc Ludic vor completa spectacolul.

Cu un bilet de numai 7 lei, pe 15 ianuarie la ora 16 esti asteptat, cu catel, cu purcel, la Palas Mall în sala Chopin pentru Tr3i Animat.
Doar nu vrei sa vina Tom sau Jerry după tine, nu?

Rezervare bilet: http://iasi.youthbankromania.ro/detalii5.php?iddetalii=272

Persoana de contact:
Ana-Maria Balteanu, 0753507990, balteanu.anamaria@gmail.com

YouthBank Iasi este un program implementat în plan local de Fundatia Comunitara Iasi. Fondurile acestuia sunt administrate de catre un grup de tineri cu varste cuprinse intre 15 si 19 ani si urmareste constituirea, promovarea si administrarea unui fond special destinat proiectelor implementate de catre liceeni in scopul dezvoltarii comunitatii locale. Astfel, tineri care provin din liceele iesene au acces la un cadru pentru dezvoltare personala, dobandind abilitati de leadership, comunicare si management financiar.

Programul a castigat titlul de „Cel mai bun proiect educational al anului 2010” la Gala Premiilor in Educatie si Premiul al II-lea la categoria „Proiecte de tineret” la Gala Societatii Civile in anul 2011.

 

Posted in , , , , , | Leave a comment

Say What




SayWhat este o aplicatie Android, care adauga echivalentul unui "subiect" la un apel telefonic.
Permite utilizatorilor sa trimita, accepte sau sa respinga apelurile telefonice cu un mesaj personal și un emoticon.
E din seria "cum de nu m-am gandit eu la asta :)


Posted in , , , , , | Leave a comment

Sotul meu este model!


Asta a fost comentariul iubitei mele sotii cand a share-uit fotografia de mai sus prietenilor ei. :)
Ma bucur ca am raspuns invitatiei facute de Andreea Marc si Tom Tailor de a fi "model pentru o zi" pentru brand-ul german.

Nu sunt un impatimit al shopping-ului, chiar imi provoaca o stare de anxietate, mai ales atunci cand trebuie sa-mi cumpar jeans-i. Intotdeauna am avut dificultati in alegerea unei perechi potrivite pentru ca la cei 122 de cm din talie pina-n calcaie nu este tocmai simplu sa gasesc lungimea potrivita.
Slava Domnului, Tom Tailor are o croiala care mi-a facut experienta alegerii o placere! Pentru restul tinutei am beneficiat de ajutorul calificat al Andreei Istrate si al Andreei Maglan (Marketing Manager Tom Tailor Romania). Dupa o scurta trecere prin mainile dibace ale fetelor de la Senso Style si o briosa cu cafea de la Teo's Cafea am purces la treaba.

Dupa o zi de pozat prin Pallas am realizat ca nu e floare la ureche sa fii model. Am avut norocul de o gasca pusa pe sotii si de un fotograf care stie sa lucreze cu modelele si sa le puna in valoare. Hainele m-au ajutat sa ma simt confortabil si relaxat, astfel incat sunt foarte multumit de ce a iesit.
Trebuie sa felicit initiativa, unica in Iasi, sa multumesc colegilor participanti la campanie pentru voia buna si distractia care au facut din aceasta experienta una pe care o voi tine cu drag minte.

Nu in ultimul rand, multumesc Tom Tailor pentru tinuta. Va recomand sa-i pasiti pragul! Garantez ca veti fi satisfacuti de calitatea hainelorde acolo.

Posted in , , , , , | Leave a comment

We Dress Bloggers

Eu sunt obisnuit cu luminile rampei. Am fost in lumina reflectoarelor de foarte multe ori! Asta pentru ca in tinerete am fost balerin :). In acelasi timp, m-am expus la multe experiente intense de-a lungul vietii. Prin urmare cand Andreea mi-a propus sa fiu model pentru o zi, imbracand haine de la Tom Tailor, am accepta cu mare bucurie. Asta pentru ca imi place ca mai sunt lucruri pe care nu le-am facut si ca viata este generoasa cu mine si imi ofera surprize.

Prin urmare, sambata, 20 octombrie 2012, incepand cu ora 10:00, voi fi parte a unui eveniment special dedicat blogosferei si presei iesene, unde bloggeri si jurnalisti vor fi modele pentru o zi. Vom purta hainele Tom Tailor combinate de catre stilistul Andreea Istrate, de machiaj si coafura se va ocupa salonul Senso Style, iar fotografiile vor fi realizate catre Stefan Andrei de la Studio Alb. Toate se vor intampla la o cafea si o briosa oferite de Teo`s Caffee.


Brandul Tom Tailor a venit la Palas Mall Iasi in vara acestui an, fiind primul magazin al retailer-ului german in estul tarii. Momentan, Tom Tailor mai este prezent in Romania in Bucuresti, Craiova, Timisoara si Cluj-Napoca.

Compania Tom Tailor a fost creata in anul 1962 in Germania, promovand sloganul „We dress people”. Sambata, compania va miza pe sloganul „We dress bloggers”.

Abia astept sa va povestesc experienta.

Posted in , , , | Leave a comment

Nimeni nu mai "sta pe net"

Tu cat timp petreci pe net? Ce ai raspunde la intrebarea asta?

Cititi aici rezultatele surprinzatoare ale unui sondaj facut in SUA. Americanii spun ca "stau pe net" mai putin decat o faceau anul trecut.

Concluzia suna asa:

“Despite the fact that they always have connected devices and are always online, they don’t really realize they’re online,” said Forrester analyst Gina Sverdlov. “They’re using Google Maps or checking in on Facebook, but that’s not considered online because it has become such a part of everyday life.”

Leave a comment

Turnul Nostru


Mâine, 28.09.2012, la orele 20 va avea loc inaugurarea proiectului "Turnul Nostru", poate cel mai important proiect de revitalizare urbană din Iași.
Felicit echipa de proiect și pe toți ceilalți care au susținut și sprijinit inițiativa. Asta demonstrează că atunci când este pasiune, entuziasm și determinare se pot produce schimbări pozitive în comunitate.
Este un foarte bun exemplu care arată că este nevoie de inițiativă și implicare concretă pentru a genera o imbunătățire a felului cum arată lucrurile din jurul nostru. Și drumul de la idee, opinie până la suflecarea mânecilor și apucatul de treabă este cel mai dificil. Dar nu imposibil!


Proiectul a fost realizat de un grup de tineri dornici să contribuie la schimbarea unor mentalităţi conform cărora lucrurile ar trebui să se întâmple de la sine, pentru a deschide calea spre implicarea cetăţenilor obişnuiţi în înfrumuseţarea oraşului nostru.  Componeţa eterogenă a echipei, prin diferitele profesii şi experienţe ale membrilor săi, a reprezentat un element important pentru reuşita proiectului, dispunând de diverse cunoştinţe, expertize, entuziasm şi energie necesare implementării.

Pentru a asigura sustenabilitatea proiectului, Turnul Nostru va fi preluat de Fundaţia Comunitară Iaşi şi va reprezenta simbolul Programului de  Revitalizare Urbană al cărui scop este de a îmbunătăţi aspectul oraşului, având şi o puternică componentă de dezvoltare comunitară şi socială.

În prezent se pregăteşte o a doua etapă a proiectului care presupune reamenajarea spaţiului verde din jurul Castelului de apă. Lucrările, derulate sub coordonarea directă a unor ahitecţi peisagişti, ar fi o continuare de succes a renovării castelului şi ar întări convingerea că prin implicarea cetăţenilor şi a instituţiilor putem schimba în bine spaţiul comun din Iaşi.

Implementarea proiectului a fost posibilă cu sprijinul financiar al partenerului Pepsi, cu implicarea unor companii private şi a autorităţilor locale, cu acordul CFR- Călători S.A, dar şi cu sprijinul tuturor cetăţenilor care au crezut că împreună putem schimba lucrurile în mai bine.


Posted in , , , | Leave a comment

Road Trip, PREMIERA EXCLUSIVA de la Byron



Astazi a fost landsa exclusiv pe bloguri, cel mai nou videoclip al trupei Byron. O premiera in blogosfera romaneasca!
Videoclipul piesei Road Trip contine secvente filmate in timpul turneului national pe care trupa byron l-a sustinut pentru promovarea materialului video Live Underground, lansat pe DVD si Blu-ray, ce contine concertele sustinute in Salina Turda. Road Trip este un veritabil film de calatorie pentru formatia insasi, fiind prezente atat imagini de pe scena cat si secvente de pe drum si “behind the scenes”. Clipul este produs si editat de catre Laszlo Demeter, basistul byron, care este de asemenea si artist vizual.

Posted in , , , , | Leave a comment

Swimathon Iasi 2012

Observ, de ceva vreme, doua feluri de raportare a cetatenilor la orasul lor. Si ma refer aici la Iasi si la locuitorii lui. Fie ca-mi sunt prieteni, amici, cunoscuti sau familiari din cercul larg de cunostinte, majoritate fie se plang ca se distruge orasul, ca nu ne pasa de el, ca politicienii nu se gandesc la viata locuitorilor, fie declara cu tarie ca ar trebui schimbat ceva, ca cineva ar trebui sa vina si puna lucrurile in ordine, ca nu se mai poate, ca se fura. Sunt convins ca sunteti familiari cu atitudinea.

Dar nici unii dintre noi nu recunoasteam ca noi suntem cei care ar trebui sa se implice, sa faca, sa schbimbe, sa puna umarul, sa aiba atitudine. Pentru ca orasul suntem noi! Si sunt convins ca fiecare dintre noi stie cel mai bine ce anume ar trebui sa fie imbunatatit in comunitatile noastre.

Vreau sa va aduc in atentie o modalitate foarte simpla si de impact de implicare in viata comunitatii. Fundatia Comunitara Iasi organizeaza Swimathon, o competitie de inot pirn intermediul careia oamenii inoata pentru o cauza mobilizandu-si reteaua de prieteni/cunoscuti sa contribuie cu o suma pentru fiecare tura de bazin parcursa. Evenimentul va avea loc la strand,  in Iasi, pe 6 iulie 2012, incepand cu orele 15.

Sunt convins ca 5 de lei nu este o suma uriasa pentru vreunul dintre voi. Sunt convins ca puteti contribui cu aceasta suma la sustinerea unuia dintre inotatori. O puteti face AICI. Si sunt convins ca va veti simti foarte bine facand acest lucru!
Pentru ca nu este fericire mai mare decat a-i ajuta pe ceilalti. Sau cum spunea Tolstoi intr-o carte "singura fericire sigura a vietii este aceea de a trai pentru ceilalti".

Urmariti pagina evenimentului de pe Facebook pentru a fi la curent cu noutatile si hai sa facem valuri in comunitate!

Posted in , , , , | Leave a comment

Un caz de eficiență în publicitatea românească

Ieri, spre seară, mă îndreptam împreună cu soția și fetița spre un centru comercial pentru ceva cumpărături. Eram în mașină, Mara pe bancheta din spate admirând peisajul. La un moment dat, depășim o mașină personalizată în culorile farmaciilor Catena, plus fotografia Stelei Popescu colată pe mașină. La vederea mașinii fiică-mea începe să fredoneze celebrul refren din mult hulita reclamă "Farmacia tuturorr, Catenaaa!" Gabriela și cu mine am rămas uimiți de reacția Marei!
Asta în condițiile în care fiică-mea nu știe să citească (are doar 3 ani și 9 luni)! A auzit și mai ales văzut reclama în pauzele publicitare de pe canalele de desene la care se uită.

Prin urmare, dragi colegi publicitari, nu mai criticați campania asta și o mai clasificați ca cea mai proastă ever. Faptul că este făcută in-house vă lasă un gust amar. Sunt convins că v-ar fi prins bine bugetul respectiv. În afară de asta, fie nu pricepeți ce și cum stă treaba cu antropologia culturală, fie sunteți doar invidioși. Oricum ar fi, vă recomand să analizați în profunzime campania. Părerea mea este că își face treaba foarte bine, reușind să vorbească pe limba publicului țintă. Și sunt convins că și rezultatele financiare reflectă asta.
Mi-ar plăcea să văd campania la Effie!

Posted in , , , , | Leave a comment
Un produs Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.