Swimathon Iasi 2012

Observ, de ceva vreme, doua feluri de raportare a cetatenilor la orasul lor. Si ma refer aici la Iasi si la locuitorii lui. Fie ca-mi sunt prieteni, amici, cunoscuti sau familiari din cercul larg de cunostinte, majoritate fie se plang ca se distruge orasul, ca nu ne pasa de el, ca politicienii nu se gandesc la viata locuitorilor, fie declara cu tarie ca ar trebui schimbat ceva, ca cineva ar trebui sa vina si puna lucrurile in ordine, ca nu se mai poate, ca se fura. Sunt convins ca sunteti familiari cu atitudinea.

Dar nici unii dintre noi nu recunoasteam ca noi suntem cei care ar trebui sa se implice, sa faca, sa schbimbe, sa puna umarul, sa aiba atitudine. Pentru ca orasul suntem noi! Si sunt convins ca fiecare dintre noi stie cel mai bine ce anume ar trebui sa fie imbunatatit in comunitatile noastre.

Vreau sa va aduc in atentie o modalitate foarte simpla si de impact de implicare in viata comunitatii. Fundatia Comunitara Iasi organizeaza Swimathon, o competitie de inot pirn intermediul careia oamenii inoata pentru o cauza mobilizandu-si reteaua de prieteni/cunoscuti sa contribuie cu o suma pentru fiecare tura de bazin parcursa. Evenimentul va avea loc la strand,  in Iasi, pe 6 iulie 2012, incepand cu orele 15.

Sunt convins ca 5 de lei nu este o suma uriasa pentru vreunul dintre voi. Sunt convins ca puteti contribui cu aceasta suma la sustinerea unuia dintre inotatori. O puteti face AICI. Si sunt convins ca va veti simti foarte bine facand acest lucru!
Pentru ca nu este fericire mai mare decat a-i ajuta pe ceilalti. Sau cum spunea Tolstoi intr-o carte "singura fericire sigura a vietii este aceea de a trai pentru ceilalti".

Urmariti pagina evenimentului de pe Facebook pentru a fi la curent cu noutatile si hai sa facem valuri in comunitate!

Posted in , , , , | Leave a comment

Un caz de eficiență în publicitatea românească

Ieri, spre seară, mă îndreptam împreună cu soția și fetița spre un centru comercial pentru ceva cumpărături. Eram în mașină, Mara pe bancheta din spate admirând peisajul. La un moment dat, depășim o mașină personalizată în culorile farmaciilor Catena, plus fotografia Stelei Popescu colată pe mașină. La vederea mașinii fiică-mea începe să fredoneze celebrul refren din mult hulita reclamă "Farmacia tuturorr, Catenaaa!" Gabriela și cu mine am rămas uimiți de reacția Marei!
Asta în condițiile în care fiică-mea nu știe să citească (are doar 3 ani și 9 luni)! A auzit și mai ales văzut reclama în pauzele publicitare de pe canalele de desene la care se uită.

Prin urmare, dragi colegi publicitari, nu mai criticați campania asta și o mai clasificați ca cea mai proastă ever. Faptul că este făcută in-house vă lasă un gust amar. Sunt convins că v-ar fi prins bine bugetul respectiv. În afară de asta, fie nu pricepeți ce și cum stă treaba cu antropologia culturală, fie sunteți doar invidioși. Oricum ar fi, vă recomand să analizați în profunzime campania. Părerea mea este că își face treaba foarte bine, reușind să vorbească pe limba publicului țintă. Și sunt convins că și rezultatele financiare reflectă asta.
Mi-ar plăcea să văd campania la Effie!

Posted in , , , , | Leave a comment

Cu susu-n jos - Despre creativitate și reciclare



Upside Down este un proiect realizat de un grup de patru tineri, care și-a propus ca prin ideea lor să scoată în evidență problemele mediului înconjurător din România și să ofere oportunități de lucru persoanelor din medii defavorizate și cu dizabilități. Pentru a reduce cantitatea de deșeuri, ei vor să transforme materiale reciclabile sau materiale care nu mai pot fi folosite în noi produse de calitate și inedite.

Proiectul Upside Down este unul dintre cele 5 proiecte finaliste la competiția Social Impact Award 2012. Inițial, 43 de idei de proiecte de antreprenoriat social au fost selectate la nivelul României. Comentariu juriu: Cool idea. The problem of recycling waste is not disregarded, but the mix of the two (waste + disabilities) is novel. New solution.

Unul dintre premii, în bani, se acordă în baza voturilor publicului. Votarea se face online la secțiunea - Romanian Projects - proiectul Upside Down. Premiul, de 1500 EUR, garantează începerea proiectului. Pentru a sprijini echipa să își implementeze proiectul, nu trebuie decât să votați la secțiunea precizată.

Problema pe care proiectul o abordează este creșterea cantității de deșeuri nebiodegradabile ce sunt depozitate în gropile de gunoi, datorită tendinței oamenilor de a consuma din ce în ce mai mult. În România, cantitatea de deșeuri procesată pe cap de locuitor este de 308 kg, 99% fiind depozitată în gropile de gunoi și doar 1% fiind reciclată.

Ideea aparține unui grup de tineri ieșeni care cred în schimbare și susțin următoarea teorie a schimbării: „DACĂ folosesc deşeurile şi rebuturile într-un mod creativ în așa fel încât să ofer o alternativă la produsele prezente pe piață, produse care nu sunt prietenoase mediului, ATUNCI contribui activ la reducerea cantității de deșeuri ce vor fi depozitate în gropile de gunoi.”

Pentru a reduce deșeurile, Upside Down transformă materialele reciclabile (tetra-pack, camere de cauciuc, materiale rebut) în produse utile, de calitate și inedite, conform conceptului UPCYCLE. Produsele lor includ genți, portofele, agende, mape, care pot fi personalizate sau create după dorințele clienților.

Dacă vă place ideea și doriți să susțineți inițiativa nu trebuie să investiți decât 1 singur minut, să intrați pe http://socialimpactaward.net/participation/community-voting/, iar la secțiunea “Romanian Projects” să votați  “Upside Down”.

Prezentarea, pe scurt, a proiectului o puteți urmări aici

Posted in , , , , | Leave a comment

Fundația Comunitară Iași


Acum mai bine de 2 ani amicul Iulian lansa o cauză pe Facebook în scopul renovării centrului istoric al Iașului.
Împreună cu mulți alți ieșeni am aderat și eu la susținerea acestei cauze, mânat de dorința de a face ceva concret pentru viața comunității în care trăiesc.
La scurt timp Iulian lansa o invitație celor de pe cauză de a ne constitui într-un grup de inițiativă care să aplice la programul de înființare a unei fundații comunitare inițiat de ARC România. Grupul inițial a aplicat la call și spre bucuria noastră am fost acceptați în program.

Cu entuziasm și determinare ne-am pus pe treabă și după multe eforturi, muncă la nivelul ierbii în comunitate, printre prieteni, cunoscuți, companii și instituții am reușit ca anul aceste pe 9 mai să dobândim personalitate juridică.

Astfel, alături de membrii Consiliului Director, a colegilor fondatori, a voluntarilor și a susținătorilor am pus Iașul pe harta fundațiilor comunitare din România!
Sunt foarte mândru că am dus la bun sfârșit această frumoasă inițiativă și sunt convins că în anii ce vor urma vom reuși să devenim catalizatorii participării ieșenilor la viața comunității, prin oferirea de oportunități concrete de implicare.
mulțumesc pentru sprijinul acordat, pentru eforturi, entuziasm, răbdare și pentru că ați crezut în inițiativă și în oamenii ei. Sunt convins că împreună vom face ca lucrurile să se miște în Iași și că vom deveni promotorii cei mai importanți ai filantropiei locale.

Posted in , , | Leave a comment

If I wanted America to fail




”Liberals (citește stânga politică) often accuse conservatives of being obsessed by morality. But the truth is, many conservatives are reluctant to talk about morals or make a moral case for anything in politics and policy. They're willing to talk about principles, perhaps. Values, maybe. But morals? ........... As a result, many who strongly believe in free enterprise steer clear of all public "moral" arguments.

This is a mistake and a missed opportunity. A great deal of research shows that people from all walks of life demand a system that is morally legitimate, not just efficient. The moral legitimacy of free enterprise depends largely on how the system enables people to flourish, whether the system is fair, and how the system treats the least fortunate in society.” pe larg aici


Leave a comment

Cum stă treaba cu socialismul, egalitatea și munca


Unora, socialismul le întunecă gândirea.
Din păcate, din punct de vedere economic, socialismul este falimentar. Socialismul are o singură calitate, sună bine până îl pui în practică.
Luatul de la bogați (sau de la cei care muncesc) pentru a da la săraci (sau celor care nu vor să muncească) nu generează bunăstare decât pe o perioadă scurtă de timp. În condițiile în care 74% dintre români cred că impozitul unic este incorect; 73% dintre români cred că bogații ar trebui să plătească impozite mai mari iar 66% cred că bogații au obligația de a-i ajuta pe cei săraci, în timp ce 59% cred că bogații au obligația de a face acte de caritate; 66% sînt de acord ca statul să dea mai mulți bani pentru ajutorarea săracilor iar 31% nu sînt de acord, este clar că ceva este putred în mintea multor co-naționali.
Mă folosesc de o exemplificare care am primit-o pe mail.

Un profesor de economie de la un colegiu a declarat că nu a picat vreodată pe cineva la examen, dar a picat odată o grupă întreagă. Acea clasă a insistat că socialismul este funcţional şi că nimeni nu ar trebui să fie sărac şi nimeni bogat, toată lumea ar trebui să fie egală!

Profesorul le-a spus, “OK, vom face în grupa aceasta un experiment asupra socialismului. Se va face media tuturor notelor, şi fiecare va primi aceeaşi notă, astfel încât niciunul nu va pica şi niciunul nu va primi nota 10.”

După primul test, notele au fost adunate şi împărţite la numărul de studenţi, şi toţi au primit un 8. Studenţii care au studiat intens au fost supăraţi, dar cei care au învăţat mai puţin au fost bucuroşi peste măsură.
Cum cel de-al doilea test se apropia, studenţii care studiaseră puţin au învăţat şi mai puţin, iar cei care studiaseră mai intens şi-au spus că şi ei vor o “pomană”, aşa încât şi ei au studiat mai puţin. Media celui de-al doilea test a fost 6! Nimeni nu mai era fericit.

Când a fost dat al treilea test, media notelor a fost 4. Notele nu au fost crescătoare deoarece au apărut certurile, acuzaţiile, ura şi nimeni nu a vrut să înveţe pentru beneficiul altuia. Spre marea surpriză a tuturor studenţilor, toţi au picat. Profesorul le-a spus că socialismul va pica în final deoarece, atunci când recompensa este mare, efortul pentru a avea succes este, de asemenea, mare. Dar când statul nu mai acordă acea recompensă, nimeni nu va încerca sau va vrea să aibă succes. Nu putea fi o explicaţie mai simplă.

“Nu se poate legifera ca săracul să fie liber, iar bogatul în afara libertăţii. Ceea ce primeşte o persoană, fără a fi muncit pentru aceasta, trebuie produs de cineva, care, la rândul său, nu primeşte pentru ceea ce a muncit.
Statul nu poate da cuiva ceva, fără să fi luat mai înainte de la altcineva.
Când jumătate din populaţie vede că poate să nu muncească, pentru că cealaltă jumătate va avea grijă de ea şi când jumătatea care a muncit realizează că nu are sens să mai muncească, pentru că alţii sunt beneficiarii muncii lor, atunci, prietene, acesta este sfârsitul oricărei naţiuni. Nu poţi multiplica bogăţia divizând-o.”.

Putem în schimb recrea acel mediu social al cetățeanului demn, integru, responsabil, ce-și respectă tradiția dar și țara urmașilor săi, creator de bunăstare. Iar asta înseamnă un stat construit pe principii de dreapta.

Posted in , , , , , , | 2 Comments

Hai să pornim o revoluție în educație!




Neadecvarea sistemului s-ar putea traduce pentru tine aşa: mergand la cursuri şi semniarii şi luând examenele vei avea o diplomă dar asta nu înseamnă că vei fi pregătit să trăieşti fericit şi împlinit în deceniile care urmează. Pe principiul „Nu lăsa şcoala să îţi strice educaţia” te poţi ocupa singur de dezvoltarea ta şi studenţia care te aşteaptă este cel mai bun moment pentru acest lucru.

Tu crezi că educaţia universitară din România este adecvata provocărilor pe care le va avea generaţia ta?

Centrul de Resurse pentru Organizaţii Studenţeşti proiectează o posibilă imagine a educaţiei din viitor; o alternativă nu doar la sistemul public de învăţământ, ci o alternativă la educaţia aşa cum o cunoaştem astăzi în lume, nu doar în România.

Pe scurt, CROS vrea să nască o universitate alternativă la actualul sistem. Una fără profesori (ci cu traineri şi mentori) şi fără note (ci cu participări la proiecte). Iar acesta este un plan deja aflat în derulare, cu sarcini (naşterea şi susţinrerea unor comunităţi de practică în diverse domenii), cu etape (în trei ani şi-au propus să aibă primul “absolvent” pregătit numai în sistemul lor, fară a fi înscris într-o facultate clasică) şi cu obiective clare (“în 10 ani vor să convingă tinerii să treacă de la “a învăţa lucruri” la “a învăţa să fie”).

Premisa modelului propus de CROS este că evoluţia actualului sistem nu este suficientă şi că este nevoie de o revoluţie în educaţie. Vestea bună este ca în fiecare dintre noi se poate naşte o revoluţie.

O inițiativă inspirată de ideile lansate de Sir Ken Robinson. Bravo CROS!

Posted in , , , , , , , | Leave a comment

Fără prostii



Client: Newcastle Brown Ale
Agency: Droga5

Posted in , , , | Leave a comment

7 principii de design ale guvernului din UK


1. Start with needs
2. Do less
3. Design with data
4. Do the hard work to make it simple
5. Iterate. Then iterate again.
6. Build for inclusion
7. Understand context
8. Build digital services, not websites
9. Be consistent, not uniform
10.Make things open: it makes things better

Mai sus puteți citi cele 7 principii de design după care se ghidează activitatea Serviciului Guvernamental Digital al UK. Mi se pare excepțional că un guvern are așa un serviciu care lucrează după asemenea principii!
Numit de curând în funcția de ”Head of Design” al serviciului, amicul Ben Terret a lucrat la elaborarea și implementarea principiilor. Și multe alte lucruri menite să îmbunătățească comunicarea digitală a Guvernului UK.
Puteți afla mai multe aici și aici.

Mă întreb când vreodată va fi posibil așa ceva în țara noastră?

Posted in , , , , | Leave a comment

Fuck - film documentar



WARNING: Contains language and images that some people may find offensive.
ATENȚIE: Conține limbaj și imagini care pot fi considerate ofensatoare de unele persoane.

Cuvântul "fuck" şi variaţiile sale sunt folosite de 857 ori pe parcursul acestui documentar de 90 minute, realizând o medie de 9,52 apariții pe minut, fiind filmul care utilizează cel mai frecvent cuvântul "fuck".

Cu o durată de o oră și 30 de minute, documentarul își propune să exploreze semnificația cuvântului din punct de vedere social, politic, personal, istoric, lingvistic și artistic. Foarte interesant și dacă aveți răbdare, merită vizionat. Apoi comentat :)

Posted in , , | 2 Comments

Școală bună, părinți ne-buni

O amică a soției mele sună să o întrebe dacă poate să o i-a în spațiu pentru a-și putea înscrie copilul în clasa 0 la școala din cartierul unde locuim. Cică ar fi o școală ”bună”. Un alt cuplu divorțează pentru a-și schimba cărțile de identitate astfel încât să-și poată înscrie copilul la o altă școală ”bună”. Mai știu pe unii care și-au schimbat domiciliul la părinții unuia dintre soți din același motiv. Cred că populația părinților cu copii de clasa 0 a luat-o razna!

Niciunul din acești părinți nu a luat în considerare cel mai important aspect din ecuație, anume propriul copil. Ori dacaă copilul nu este în stare, niciun profesor de pe lumea asta nu poate să-l facă performant. Mai mult decât atât, ce înseamnă  o școală ”bună”? Una care are rezultate? Ce garantează că vor continua să aibă? Mai ales dacă se vor înscrie copii pe bază de șpagă.

Întâmplător atât eu cât și frații mei am urmat cursurile școlii din cartier. Pentru că locuiam acolo. Nu știu dacă era ”bună” la vremea aia. Știu că am fost o generație mare, cu concurență teribilă. În orice caz, pentru devenirea mea viitoare, clasele primare nu au avut nicio relevanță. Nici pentru frații mei. Sau colegii mei de clasă. Ce contează forate mult, este inluența familiei, aplecarea părinților pentru educația propriilor copii și nu transferul responsabilității pentru asta, instituțiilor publice.

Cred că a venit vremea ca în țara mea să fie pedepsită și oferirea de mită/șpagă, nu numai solicitarea. Și ar trebui să reflectăm asupra următoarei maxime: ”Caracterul unei şcoli bune e ca elevul să înveţe în ea mai mult decât i se predă, mai mult decât ştie însuşi profesorul”. ( Mihai Eminescu)

Posted in , , , , , | Leave a comment

Atelierul Produselor Creative


Acum mai bine de 10 ani, când eram la începutul carierei mele în publicitate îmi doream foarte mult să dau peste un mentor cu experiență practică care să mă ajute să-mi canalizez cunoștințele astfel încât să-mi fructific mai bine potențialul creativ. Nu l-am întâlnit și de aceea am fost nevoit să citesc foarte multă informație din domeniu astfel încât să pot face performanța așa cum îmi doream.

Ei bine, prietenii de la Asociația Industrii Creative împreună cu Coriolan, o companie ieșeana care înțelege potențialul creativității în afaceri, au pus la cale o întâmplare care nu trebuie ratată de niciun tânăr care lucrează în industriile creative. Cunosc destui care se plâng că nu reușesc să-și vândă/valorifice produsele creative. Acum aveți șansa să învățati asta de la oameni cu experiență dobândită în piață, reală, nu teoretică. Și asta gratis!

Este vorba despre Atelierul Produselor Creative un program de training şi mentorat de cinci zile, prin care 20 de tineri creativi învaţă cum să îşi dezvolte ideile în produse de succes.
Echipele sunt formate din tineri cu abilităţi şi competenţe creative complementare care se pot înscrie inițial cu una sau mai multe idei de produs, urmând ca juriul format din mentorii Atelierului Produselor Creative să aleagă cele cinci echipe care vor participa la programul de training și își vor transforma ideile în produse.

După cum a-ți văzut deja în fotografia care ilustrează atelierul, mentorii implicați în proiect sunt nume importante din industriile creative din România. Îi cunosc pe toți, cu unii dintre ei am și lucrat cot-la-cot și trebuie să spun că merită tot efortul de a participa pentru a avea posibilitatea să furați meserie de la oamenii aștia.

Prin urmare, nu mai ezitați! Locurile sunt limitate, iar timpul nu stă în loc.
Înscrieți-vă acum urmând link-ul http://www.industriicreative.ro/proiecte/atelierul-produselor-creative/#form

Posted in , , , , , , , , , | Leave a comment

Zece lecții de viață de la Einstein



1. Urmează-ţi curiozitatea: "Nu am nici un talent deosebit. Sunt doar pasionat de curios."

2. Perseverenţa este de neprețuit: "Nu este vorba că eu sunt deştept, doar că eu petrec mai mult timp cu rezolvarea problemelor."

3. Concentrează-te pe prezent: "Orice bărbat care poate conduce în siguranţă în timp ce sărută o fată, nu dă sărutului atenţia cuvenită."

4.Imaginatia este puternică: "Imaginația este totul. Este trailer-ul atracțiilor viitoare. Imaginatia este mai importantă decât cunoașterea. "

5. Fă greşeli: "O persoană care nu a greşit nu a încercat niciodată nimic nou."

6. Trăiește acum: "Eu nu mă gândesc prea mult la viitor - vine destul de repede."

7. Crează valoare: "Nu-ți dori succesul, ci mai degrabă să creezi valoare."

8. Nu fi repetitiv: "Nebunie: să faci acelaşi lucru în continuu şi să aştepți rezultate diferite."

9. Cunoaşterea vine din experienţă: "Informaţia nu este cunoaştere.Singura sursă de cunoaștere este experiența."

10. Învaţă regulile şi apoi joacă mai bine: "Trebuie să înveţi regulile jocului. Şi mai apoi trebuie să joci mai bine decât oricine altcineva. "

Posted in , , , | Leave a comment

Atitudinea

Pe masura ce imbatranesc, îmi dau seama de impactul atitudinii asupra vieţii. Atitudinea, pentru mine, este mai importanta decât faptele. Este mult mai importantă decât trecutul, educaţia, banii, decât circumstanţele, decât eşecul, decât succesul, decât ceea ce alţi oameni cred sau spun sau fac. Este mult mai importanta decât aspectul, un talent sau aptitudinile. In fiecare zi avem de facut o alegere în ceea ce priveşte atitudinea cu care vom incepe acea zi. Noi nu putem schimba trecutul nostru ... nu putem schimba faptul că oamenii vor acţiona într-un anumit fel. Noi nu putem schimba inevitabilul. Singurul lucru pe care-l putem face este sa jucam singura carte pe care o avem, atitudinea noastră. Sunt convins că viaţa este 10% ceea ce se întâmplă cu mine şi 90% cum reacţionez la asta.
Ganditi-va la atitudinea unui copil care invata sa mearga. Ce face el cand se impiedica si cade? Iti voi spune ce nu face. Nu se incrunta, nu invinovateste covorul. Nu isi acuza parintii pentru ca l-au indrumat gresit. Nu renunta. Zambeste, se ridica si incearca inca o data. Si inca o data. Saptamani la rand, pina reuseste!

Aşa este si cu noi ... noi suntem responsabili de atitudinile noastre.

Posted in , , , | Leave a comment

Serile CRILIA

Pe 22.03.2012, incepand cu orele 18, la Vox Cafe la invitatia prietenilor de la CRILIA, voi povesti despre cum generozitatea este viitorul oricarei strategii de marketing. Va dezvalui cateva subiecte abordate in prezentare:

“să faci bine devine foarte repede un imperativ strategic – nu doar unul moral”




Banii strânși în cadrul acestei ediții vor merge la Boboc Alex-Petronel, o frumusețe de copil care abia a împlinit 6 ani. Despre Alex am aflat cu ajutorul celor de la Fundația Serviciilor Sociale Bethany din Iași, care l-au descris cam așa:

“Alex-Petronel este un copil singur la părinţi căruia îi place să se joace tot timpul şi care nu poate sta departe de mama sa. Din păcate, copilul nu ştie cum e să se joace cu alţi copii de vârsta lui pentru că el poate să se joace doar de unul singur. Băiețelul are un astfel de comportament pentru că suferă de autism, iar acest lucru îl face dependent de suportul şi sprijinul părinţilor lui. Mama copilului este asistent personal şi câştigă lunar în jur de 450 lei, iar tatăl lucrează ocazional în domeniul construcţiilor. Posibilităţile de creştere şi de îngrijire corespunzătoare ale copilului sunt limitate, cu atât mai mult cu cât sprijinul din partea membrilor familiei lărgite este redus”.

Ei, ce zici? Merită să ajutăm puștiul și să decoperi, în același timp, lucrurile faine pe care vi le voi povesti?

Cum participi?

Simplu! Completează acest formular, iar în 24 de ore vei primi confirmarea.

Posted in | Leave a comment

Ce am invatat la Social Media Summit Iasi 2012

Asa cum spuneam in prezentarea mea, confirmat si de cei care au vorbit in sesiunile ulterioare, in social media (blogging inclusiv), audienta si calitatea continutului livrat ei, sunt cele mai importante elemente din ecuatie.


Asa cum a reiesit din excelenta prezentarea a lui Emanuel Martonca despre cum foloseste Coriolan social media, brand-urile ar trebui sa devina creatori si distribuitori de continut pentru audientele lor. Dar asta inseamna investitie in resurse, efort coordonat, obiective clare (prospecti, subscriberi, vanzari). Din pacate, asa cum arata si Manafu in prezentare, companiile romanesti isi doresc de la social media sa fie gratis. Nu exista asa ceva! Chiar daca o faci in-house, tot te costa.

Inca o chestiune interesanta cu ce am ramas de la conferinta. Nu conteaza cifrele unui blog, ci loialitatea cititorilor, calitatea lor si engagementul. De buna seama ca ei te vor duce spre alti cititori, spre cifre mai bune, dar un blogger ar trebui sa se gandeasca la ce fel de continut livreaza, nu la cifre.

Trebuie sa le multumesc Martei si Revistei Biz pentru ca m-au invitat si pentru ca au venit din nou la Iasi. Sper sa vina si la anul, pentru ca audienta ieseana este una interactiva si ies evenimente animate. Ca sa nu mai vorbesc de networking-ul de calitate din pauze.

Toate acestea au fost posibile sponsorilor care cred in social media si investesc cu succes acolo. Firesc, clientii lor sunt deja acolo. Le multumesc pentru sprijinul acestui eveniment la Iasi: Staropramen, Danone (fiica-mea e mare consumatoare de Actimel), BCR, Romtelecom, Cosmote. Sper ca vor sprijini in continuare proiectele celor de la BIZ si ca ne vom vdea si la anul in dulcele targ.

Posted in , , , , , , | Leave a comment
Un produs Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.