We Dress Bloggers

Eu sunt obisnuit cu luminile rampei. Am fost in lumina reflectoarelor de foarte multe ori! Asta pentru ca in tinerete am fost balerin :). In acelasi timp, m-am expus la multe experiente intense de-a lungul vietii. Prin urmare cand Andreea mi-a propus sa fiu model pentru o zi, imbracand haine de la Tom Tailor, am accepta cu mare bucurie. Asta pentru ca imi place ca mai sunt lucruri pe care nu le-am facut si ca viata este generoasa cu mine si imi ofera surprize.

Prin urmare, sambata, 20 octombrie 2012, incepand cu ora 10:00, voi fi parte a unui eveniment special dedicat blogosferei si presei iesene, unde bloggeri si jurnalisti vor fi modele pentru o zi. Vom purta hainele Tom Tailor combinate de catre stilistul Andreea Istrate, de machiaj si coafura se va ocupa salonul Senso Style, iar fotografiile vor fi realizate catre Stefan Andrei de la Studio Alb. Toate se vor intampla la o cafea si o briosa oferite de Teo`s Caffee.


Brandul Tom Tailor a venit la Palas Mall Iasi in vara acestui an, fiind primul magazin al retailer-ului german in estul tarii. Momentan, Tom Tailor mai este prezent in Romania in Bucuresti, Craiova, Timisoara si Cluj-Napoca.

Compania Tom Tailor a fost creata in anul 1962 in Germania, promovand sloganul „We dress people”. Sambata, compania va miza pe sloganul „We dress bloggers”.

Abia astept sa va povestesc experienta.

Posted in , , , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.
Un produs Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.