Un caz de eficiență în publicitatea românească

Ieri, spre seară, mă îndreptam împreună cu soția și fetița spre un centru comercial pentru ceva cumpărături. Eram în mașină, Mara pe bancheta din spate admirând peisajul. La un moment dat, depășim o mașină personalizată în culorile farmaciilor Catena, plus fotografia Stelei Popescu colată pe mașină. La vederea mașinii fiică-mea începe să fredoneze celebrul refren din mult hulita reclamă "Farmacia tuturorr, Catenaaa!" Gabriela și cu mine am rămas uimiți de reacția Marei!
Asta în condițiile în care fiică-mea nu știe să citească (are doar 3 ani și 9 luni)! A auzit și mai ales văzut reclama în pauzele publicitare de pe canalele de desene la care se uită.

Prin urmare, dragi colegi publicitari, nu mai criticați campania asta și o mai clasificați ca cea mai proastă ever. Faptul că este făcută in-house vă lasă un gust amar. Sunt convins că v-ar fi prins bine bugetul respectiv. În afară de asta, fie nu pricepeți ce și cum stă treaba cu antropologia culturală, fie sunteți doar invidioși. Oricum ar fi, vă recomand să analizați în profunzime campania. Părerea mea este că își face treaba foarte bine, reușind să vorbească pe limba publicului țintă. Și sunt convins că și rezultatele financiare reflectă asta.
Mi-ar plăcea să văd campania la Effie!

Posted in , , , , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.
Un produs Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.