Atelierul Produselor Creative


Acum mai bine de 10 ani, când eram la începutul carierei mele în publicitate îmi doream foarte mult să dau peste un mentor cu experiență practică care să mă ajute să-mi canalizez cunoștințele astfel încât să-mi fructific mai bine potențialul creativ. Nu l-am întâlnit și de aceea am fost nevoit să citesc foarte multă informație din domeniu astfel încât să pot face performanța așa cum îmi doream.

Ei bine, prietenii de la Asociația Industrii Creative împreună cu Coriolan, o companie ieșeana care înțelege potențialul creativității în afaceri, au pus la cale o întâmplare care nu trebuie ratată de niciun tânăr care lucrează în industriile creative. Cunosc destui care se plâng că nu reușesc să-și vândă/valorifice produsele creative. Acum aveți șansa să învățati asta de la oameni cu experiență dobândită în piață, reală, nu teoretică. Și asta gratis!

Este vorba despre Atelierul Produselor Creative un program de training şi mentorat de cinci zile, prin care 20 de tineri creativi învaţă cum să îşi dezvolte ideile în produse de succes.
Echipele sunt formate din tineri cu abilităţi şi competenţe creative complementare care se pot înscrie inițial cu una sau mai multe idei de produs, urmând ca juriul format din mentorii Atelierului Produselor Creative să aleagă cele cinci echipe care vor participa la programul de training și își vor transforma ideile în produse.

După cum a-ți văzut deja în fotografia care ilustrează atelierul, mentorii implicați în proiect sunt nume importante din industriile creative din România. Îi cunosc pe toți, cu unii dintre ei am și lucrat cot-la-cot și trebuie să spun că merită tot efortul de a participa pentru a avea posibilitatea să furați meserie de la oamenii aștia.

Prin urmare, nu mai ezitați! Locurile sunt limitate, iar timpul nu stă în loc.
Înscrieți-vă acum urmând link-ul http://www.industriicreative.ro/proiecte/atelierul-produselor-creative/#form

Posted in , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.
Un produs Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.