Tzuica Apolod'or

Am facut un nou spoof pentru Adfel- Grand Spoof!

De data asta parodiem Coca-Cola Train si Cava D'oro. Totul plasat undeva in anul 106 i.Hr.




Aceeasi echipa care a facut celebrul Budai Beer. Plus Alex asociatul meu de la Wunderkid, care s-a ocupat de productie si filmare.

Ave!

Posted in , , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

8 Responses to Tzuica Apolod'or

UnCopilutz spunea...

Foarte fain! Vă felicit!

Claudiu spunea...

Multumim frumos.

UnCopilutz spunea...

Atât ideea cât şi costumele şi felul în care aţi filmat ş-aţi jucat mi se par foarte bune. Mă-ndoiesc că n-aveţi tangenţe cu publicitatea.

Claudiu spunea...

Nici nu am pretins ca nu avem legatura cu domeniul. Dimpotriva. Sper ca asta nu afecteaza modul in care ai receptat spotul? ;)

UnCopilutz spunea...

Voiam doar să-mi confirmi o treabă, nu ţi-am reproşat nimic. Chiar vorbeam cu nişte prieteni cu care am făcut 2 spoofuri despre ale voastre ş-atunci am scos ideea asta...

Anonim spunea...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =)THANX FOR MAKING SUCH A COOL BLOG


Let me share with you a great resource,

Christmas Web guide

They really know what they are doing. If you are in need of New Christmas Ideas Or Just Want To know how to make Your Christmas memorable Just Go And Check out this

Mihai spunea...

geniala ideea

Marius Gavril spunea...

prea tare ideea! mai asteptam si altele :P

Un produs Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.